معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش ۴۰ اکیپ راهداری خبر داد و گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محورهای شرق استان هستیم.

۴۰ اکیپ راهداری در محوهای مواصلاتی استان تهران آماده باش است

به گزارش قدس آنلاین،عادل مصدقی، در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در آزادراه ساوه -تهران، محدوده نصیر آباد، محور دماوند -رودهن محدوده شهر دماوند، محور هراز (شمال به جنوب) محدوده پیست آبعلی -تیزی آبعلی، آزادراه پردیس -تهران محدوده کمرد -تونل شماره ۱، محور بومهن -تهران محدوده پلیس راه جاجرود، محور فشم -زردبند محدوده حاجی آباد، آزادراه قم -تهران محدوده پل حرم -پل کاظمی هستیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی نیز بیان داشت: با تشدید فعالیت سامانه بارشی، از بامداد شنبه تا صبح یکشنبه در بخش‌های شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات بارش باران و برف متوسط تا شدید گاهی همراه با مه و در مناطق مرتفع‌تر با احتمال کولاک برف را خواهیم داشت.

مصدقی افزود: محدودیت تردد در جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی، آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، مه و کولاک برف در ارتفاعات وجود دارد و پرهیز از مسافرت‌های بین شهری به ویژه در مسیرهای کوهستانی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از خسارات احتمالی به همه مسافران توصیه می‌شود.

وی در ادامه از آماده باش کامل ۴۰ اکیپ راهداری در سطح استان تهران نیز خبر داد و اظهار داشت: عوامل راهداری با ماشین آلات و تجهیزات زمستانی جهت اجرای راهداری زمستانی و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و تسهیل در رفت و آمد ها حضور مستمر و مؤثر دارند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.