۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 781453

پیر امریک اوبامیانگ از تیم اول آرسنال گنار گذاشته شده و ژانویه به باشگاهی دیگر واگذار خواهد شد.

داستان اوبامیانگ در آرسنال به پایان رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، شرایط برای پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال اصلا خوب پیش نمی رود. ستاره گابنی که اخیرا به یک نیمکت نشین تبدیل شده و در ایده های میکل آرتتا سرمربی توپچی ها جایی ندارد، دیگر بازوبند کاپیتانی را نیز نخواهد بست.

هفته گذشته با اعلام باشگاه آرسنال، بازوبند کاپیتانی این باشگاه پس از سه تخلف انضباطی که منجر به ایجاد بی نظمی در رختکن توپچی‌ها شده بود، از پیر امریک اوبامیانگ گرفته شد و این بازیکن در لیست آرسنال برای تقابل با وستهام قرار نگرفت.

به اوبامیانگ اجازه داده شده بود که در روز سه شنبه دو هفته پیش به فرانسه سفر کند و روز چهارشنبه بار دیگر به تمرینات آرسنال برگردد.

اما اتلتیک مدعی شده که این بازیکن به جای این که چهارشنبه بار دیگر به شمال لندن برگردد، پنجشنبه صبح به سوی پایتخت انگلیس پرواز کرد و همین موضوع باعث ناراحتی سرمربی آرسنال شد.

شرایط زمانی بدتر شد که به دلیل قوانین و پروتکل‌های مربوط به ویروس کرونا، این مهاجم اهل گابن نتوانست تا زمانی که پاسخ منفی تست پی سی آرش اعلام نشده بود به تمرینات برگردد.

همچنین اعلام شد که اوبامیانگ در بازی امروز مقابل لیدز یونایتد نیز نمی تواند آرسنال را همراهی کند. آرتتا در حقیقت اوبامیانگ را از حضور در تمرینات گروهی آرسنال محروم کرده است. 

اوبامیانگ دوباره تمریناتش را از سر گرفته به صورت انفرادی در کمپ لندن کلنی تمرین می کند، اتفاقی که به نظر می رسد به دستور باشگاه رخ داده است. اوبامیانگ به تمرینات و پیروی رژیم غذایی ادامه می دهد تا برای همراهی گابن در جام ملت های آفریقا آمادگی داشته باشد.

در همین رابطه ساعاتی پیش دیلی میل نوشت که اوبامیانگ با تصمیم آرتتا به شکل قطعی از تیم اول کنار گذاشته شده و نه تنها دیگر به میدان نخواهد رفت که در فهرست فروش ژانویه آرسنال نیز قرار داده خواهد شد. در واقع تکلیف اوبامیانگ در ماه پیش رو مشخص می شود و او قطعا تا پایان جام ملت های آفریقا برای توپچی ها به میدان نخواهد رفت.

کاپیتان سابق آرسنال به نوعی تبعید شده و احتمالا او را دیگر با پیراهن سرخ رنگ توپچی ها نخواهیم دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.