مدیرعامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۸۷ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است.

شرکت آزاد راه زنجان - تبریز به تعهداتش عمل نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین؛ عبدالحسین علی اکبری مدیرعامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان روز شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه ۲.۷ کیلومتر سهم استان زنجان از راه‌های کشور و ۸ درصد سهم استان از آزادراه‌های کشور است گفت: ۵۰ هزار تن آسفالت در راه‌های اصلی و روستایی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۷ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است ادامه داد: تنها سه نقطه حذف و اصلاح شده است.

افزایش تلفات بالای رانندگی برون شهری در سال جاری موضوع دیگری بود که علی اکبری به آن اشاره کرد و گفت: ۶۰۰ هزار مسافر امسال از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه جاده پر پیچ و خم طارم از کمترین میزان تصادفات برخوردار است یادآور شد: ۱۷۹ کشته و ۳ هزار و ۷۴۲ مجروح ماحصل رانندگی با سرعت غیر مجاز است.

وی با انتقاد از عملکرد شرکت آزاد راه زنجان تبریز گفت: با گذشت بیش ۱۲ سال، روکش آسفالت این محور که ۹۰ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی زنجان قرار دارد ترمیم و اصلاح نشده است.

علی اکبری خاطر نشان کرد: در ابتدای سال جاری ۱۲۰ میلیارد تومان قرار داد با پیمانکار منعقد شد ولی شرکت آزاد راه زنجان تبریز تاکنون به تعهد خود عمل نکرده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.