مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر گفت: اگر نیروگاه‌های گازی با کمبود سوخت گاز مواجه شوند، مارا به اعمال خاموشی‌های برق در فصل سرد مجبورمی کند.

کمبود سوخت در نیروگاهها ما را به اعمال خاموشی‌های برق مجبورمی کند

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد شبیهی افزود: با کمبود سوخت گازامکان تولید برق در این نیروگاهها مختل شده و از نظر فنی شبکه توزیع برق کشور توان پاسخگویی بار اضافی مشترکان برق را نخواهد داشت و در این شرایط در سراسر کشور مجبور به اعمال خاموشی‌های با برنامه ریزی می شود.
شبیهی در ادامه صنعت برق را به عنوان زیرساخت تمام بخش های جامعه خواند و افزود: صنعت برق یک صنعت منسجم و پویاست وهمه اقدامات انجام شده در شرکت برق منطقه ای باختر در غالب همین سیستم یکپارچه و منسجم و پویا صورت می گیرد.
وی افزود: شرکت برق منطقه ای باختر با حساسیتی که در پایداری شبکه برق کشور ایفا می کند سیستم پذیرترین تیم و گروه متخصص در این صنعت را در اختیار دارد امیدوارم در همین سیستم منسجم و یکپارچه همکاران در جهت هر چه بیشتر نمودن پایداری انرژی الکتریکی در منطقه و کل کشور گام بردارند.
وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی محوریت تبادل انرژی جنوب و شمال کشوراست وحساس ترین خطوط انتقال انرژی کشور در این منطقه قرار دارد تصریح کرد:  تامین برق پایدار و خدمت رسانی به مشترکان توسط همکاران صنعت برق در استان مرکزی انجام می شود.
وی بحث آموزش را در بهبود عملکرد مهم خواند وافزود: برای رشد وارتقا صنعت برق  و رسیدن به اهداف عالی این صنعت محدودیت در امر آموزش نداریم تا بتوانیم خودمان را همواره در مسیر تعالی و رشد قرار دهیم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.