سرپرست سازمان اتوبوسرانی مشهد از احداث پایانه جدید شهید مفتح در راستای رفاه حال شهروندان و توجه به مناطق کم برخوردار و حاشیه ای شهر خبر داد.

 احداث پایانه جدید شهید مفتح

به گزارش  قدس انلاین ،علی شهسوار سرپرست سازمان اتوبوسرانی  مشهد در این خصوص، گفت: پایانه شهید مفتح به زودی و در حاشیه میدان میامی احداث خواهد شد.

وی افزود: این پایانه با مساحت ۱۲ هزار متر مربع دارای ۷ سکو با ظرفیت نصب ۳۴ سایبان شیشه ای ۸ متری است و گنجایش ۱۷ خط اتوبوس را خواهد داشت.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: پس از بهره برداری از این پایانه، خطوط پایانه های خطی شرقی و غربی تجمیع می شود و ضمن دسترسی بهتر شهروندان، نقش موثری در کاهش ترافیک خواهد داشت.

شهسوار با بیان اینکه با احداث این پایانه مرکزی، پایانه های خطی مصلی، بازار فردوسی، مفتح غربی و خطوط میامی تجمیع می شود، اظهارکرد: پیش بینی می شود با ۲۲۳ دستگاه اتوبوس و مینی بوس از این پایانه به سایر نقاط شهر دسترسی ایجاد شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی گفت: این پایانه کاهش هزینه های سفر، دسترسی آسان به خطوط محوری و خطوط منتهی به حرم مطهر را برای ساکنان محترم حاشیه شهر به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.