مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف جلوگیری از شیوع اومیکرون، مهدهای کودک، مراکزپیش دبستانی و کلیه مدارس استثنایی خراسان رضوی از روز شنبه تعطیل خواهد بود.

مراکز آموزشی خراسان رضوی برای جلوگیری از شیوع اومیکرون تعطیل می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده  اظهار داشت: با توجه به افزایش نگرانی‌ها از شیوع سویه اومیکرون، بحث تعطیلی مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس استثنایی در جلسه اضطراری استانی ستاد مقابله با کرونا مطرح شد و بنا بر مصوبه این ستاد، از روز شنبه ۴ دی ماه کلیه مراکز عنوان شده تعطیل خواهد بود.

وی افزود: آموزش‌ها در این مراکز به صورت مجازی ادامه پیدا خواهد کرد. فعلا روند آموزش در سایر مدارس طبق روال قبل ادامه پیدا خواهد کرد، در عین حال بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در مدارس تشدید خواهد شد.

 مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد:  با توجه به افزایش نگرانی از شیوع سویه "اومیکرون"، تعطیلی مهدهای کودک‌، مراکز پیش‌ دبستانی‌ و مدارس استثنایی در جلسه اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و تعطیلی آموزش حضوری این مراکز از روز شنبه تا اطلاع ثانوی به تصویب رسید.

خدابنده گفت: در زمینه فعالیت سایر مدارس در صورت ایجاد هرگونه شرایط جدید تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خواهیم بود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.