جوبایدن رئیس جمهوری ۷۹ ساله آمریکا اعلام کرد در صورت سلامت جسمی برای حضور دوباره در کاخ سفید، در انتخابات ۲۰۲۴ کاندید خواهد شد.

بایدن: در صورت سلامت جسمی در انتخابات ۲۰۲۴ کاندید می‌شوم

به گزارش قدس آنلاین، تارنمای خبری آمریکایی «هیل» (TheHil) با انتشار این خبر نوشت: بایدن اعلام کرد در صورت برخوداری از سلامت جسمی و حتی با بودن ترامپ بعنوان نامزد انتخاباتی،  قصد شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا را دارد.

بنابراین گزارش بایدن در مصاحبه با شبکه خبر «ای. بی. سی» درپاسخ به این پرسش که در انتخابات ۲۰۲۴ کاندید خواهد شد گفت: بله! اما من برای سرنوشت اهمیت قائلم، سرنوشت بارها در زندگی من دست داشته، چنانچه در آنزمان در وضعیت جسمی که امروز هستم، قرار داشته باشم و از سلامت جسمی خوبی برخوردار باشم، آن موقع در حقیقت من بار دیگر درانتخابات شرکت خواهم کرد.

رئیس جمهوری آمریکا درباره احتمال حضور ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی و اینکه وی حاضر به مصاف با او خواهد بود به این شبکه خبری گفت: قطعا، چرا با ترامپ اگر نامزد شده باشد مصاف ندهم، این چشم انداز انتخابات را افزایش خواهد   داد.

هیل درادامه گزارش داد: با وجود آنکه بایدن در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا ۸۱ ساله خواهد بود، کاخ سفید به کرات اعلام کرده که بایدن مایل به شرکت دوباره درانتخابات ریاست جمهوری است.

هیل درادامه گزارش داد: «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید پیشتر و درماه نوامبر گذشته تایید کرده بود که بایدن مایل به کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.