فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت پدر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سرلشکر موسوی در پی درگذشت پدر معاون عملیات ارتش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، در پیام سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش آمده است: مصیبت فقدان پدربزرگوارتان را به جنابعالی و همه بازماندگان محترم، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و  از خدای رحمان در ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، برای آن مرحوم غفران و رحمت بی کران الهی و برای جنابعالی و خانواده بزرگ و محترمتان، طول عمر با عزت را خواهانم.

همچنین در پی درگذشت پدر معاون عملیات ارتش، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی نوشت: درگذشت پدر بزرگوارتان، مرحوم سید مصطفی موسوی را به جنابعالی و سایر بستگان محترم تسلیت عرض می کنم. خداوند آن مرحوم را از رحمت بیکران خود متنعم وقرین آرامش فرموده و به بازماندگان و سوگواران صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هم در پیامی اعلام کرد: خبر درگذشت پدر بزرگوارتان، خادم الحسین مرحوم سید مصطفی موسوی موجب تاثر خاطر شد. امیدوارم در ایامی که متعلق به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا «سلام الله علیها»  است روح آن مرحوم از برکات و معنویات این ایام  بهره‌مند گردد. از خداوند متعال برای آن مرحوم آمرزش ابدی و برای بازماندگان محترم آرامش پایدار را خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.