زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آبرسانی به ۳۳ روستا در قالب ۱۸ پروژه در مناطق محروم استان زنجان اجرایی می شود.

آبرسانی به ۳۳ روستای استان زنجان با مشارکت خیرین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ «علیرضا جزءقاسمی» اظهار کرد: با اجرای این طرح ها، جمعیتی معادل ۶ هزار و ۵۶۶ نفر از آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می شوند.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح، به روستاهای باشقشلاق، مرصع، قوزلو، دهشیر سفلی، قلعه چای، مینان، حبش، علی آباد، امیرآباد، کپز، ویزمک، ملا پری، قره چریان، زنگین، پاشا چای، کاکاباد، اسدآباد، قره گول، تشویر و گلی آبرسانی می شود.

قاسمی  با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی شده، آبرسانی به این روستاها تا پایان اسفند امسال تکمیل خواهد شد، گفت: طبق قرارداد منعقده شده در این طرح، بنیاد خیریه فرهنگی حاج اکبر ابراهیمی نسبت به تهیه لوله، تجهیزات، اتصالات و ساخت مخازن متعهد گردیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این بنیاد خیریه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال لوله و اتصالات تامین کرده و مابقی طرح را شرکت آبفا با مشارکت اهالی اجرایی می کند.

جزءقاسمی تصریح کرد: اجرای عملیات لوله گذاری، احداث شبکه توزیع و ایجاد منابع تامین نیز از جمله تعهدات شرکت آب و فاضلاب در این قرارداد است.

گفتنی است؛ این این پروژه ها با مشارکت بنیاد خیریه فرهنگی حاج اکبر ابراهیمی اجرایی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.