معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: آسیب زدایی و آموزش زنان سرپرست خانوار یکی مباحث مهم ماست که باید بر روی آن تمرکز کنیم.

لزوم رشد کسب و کارهای خانواده محور

به گزارش قدس آنلاین، انسیه خزعلی، در جلسه امضای تفاهم نامه با دانشگاه علمی کاربردی در راستای طرح ملی کسب و کارهای پایدار خانواده محور گفت: چندین ماه است که بر روی این مأموریت که شامل آسیب زدایی و آموزش است کار کردیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: اساس هر کاری آموزش است و اگر کاری بدون آموزش باشد به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

وی عنوان کرد: ما باید هم دانش خوبی داشته باشیم و هم این دانش را به نحو احسن استفاده کنیم و این عمل است که تکمیل کننده علم است.

خزعلی تصریح کرد: بسیار خوشحال هستیم که اولین قرار داد را با دانشگاه علمی- کاربردی می‌بندیم تا مایه خیر و برکت برای خانواده و زنان ما در هر دو بخش آسیب زدایی و رفع مشکلات زنان و خانواده و در قسمت توانمند سازی زنان سرپرست خانوار متمرکز باشیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار کرد: برای آموزش زنان روستایی هم پیش بینی شده است تا از صندوق تعاون کمک گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در بخش زنان خود سرپرست زنانی را داریم که علی رغم تحصیلات بسیار خوب نمی‌توانند در بازار کار باشند بنا داریم در برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت با هم افزایی و تعامل بر روی بحث مهارت آموزی و توانمندسازی آنها تلاش کنیم.

خزعلی بیان کرد: در بحث‌های طلاق و اعتیاد نیاز به آموزش‌های بسیار زیادی داریم که امید دارم در برنامه‌های تکمیلی به سرانجام رسد.

در پایان تفاهم نامه‌ای با هدف آموزش رشد کسب و کارهای خانواده محور توسط حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی و انسیه خزعلی امضا شد.

طرح ملی کسب و کارهای پایدار خانواده محور بنا دارد تا به آموزش خانواده محور برای رشد کسب و کارهای خانوادگی، زنان سرپرست خانوار و جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی بپردازد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.