نماینده حزب الله در پارلمان لبنان در دیدار با یکی از مسئولان جنبش حماس فلسطین تاکید کرد، به زودی اخباری مسرت بخش از یمن خواهیم شنید.

حزب الله: به زودی اخباری مسرت بخش از یمن خواهیم شنید

به گزارش قدس آنلاین، تسنیم به نقل از العهد نوشت:

«حسن عزالدین» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان روز گذشته در دفتر خود در شهر صور از هیئتی از جنبش حماس فلسطین به ریاست «جهاد طه» یکی از اعضای بخش سیاسی این جنبش در لبنان، استقبال کرد و دو طرف آخرین تحولات مربوط به عرصه لبنان و فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

حسن عزالدین در این دیدار تاکید کرد، ما در حزب الله و برادرانمان در مقاومت فلسطین در مسیر جهاد علیه رژیم صهیونیستی همدل هستیم و مسئله فلسطین به حزب الله و همچنین همه ملت فلسطین مربوط است؛ چراکه فلسطین همواره قطب نما بوده و همچنان خواهد بود.

این نماینده پارلمان لبنان با محکوم کردن اتفاقی که چند هفته گذشته در مراسم تشییع «حمزه شاهین» (جوان فلسطینی که در جریان درگیری های اخیر در اردوگاه «برج شمالی» جان باخته بود) افتاد، تاکید کرد: افرادی وجود دارند که برای ایجاد درگیری میان ملت واحد فلسطین تلاش می‌کنند و خواستار شرارت در مقاومت فلسطین هستند و در مسیر نابودی امنیت و ضربه‌زدن به صلح مدنی فلسطین گام برمی دارند.

حسن عزالدین افزود، ما ضعیف نیستیم، بلکه بسیار قدرتمند هستیم و قطعاً آینده برای مقاومت خواهد بود؛ همانطور که در همه سال‌های گذشته ثابت شده است. ما باید عاقلانه و با تدبیر عمل کنیم و به خواست خداوند متعال به زودی اخباری از یمن خواهیم شنید که کل محور مقاومت را خوشحال میکند.

جهاد طه نیز به نوبه خود درباره این دیدار اعلام کرد، دیدار ما با حسن عزالدین، نماینده پارلمان لبنان در چارچوب ارتباط مستمر با وی صورت می‌گیرد و او را در جریان تحولات عرصه فلسطین در داخل و خارج به ویژه بعد از حادثه غم انگیزی که در اردوگاه برج شمالی افتاد، قرار می‌دهیم.

وی بر لزوم افشای جزئیات این حادثه و کسانی که پشت آن قرار داشتند و این فتنه را طراحی و اجرا کردند و همچنین بر ضرورت مجازات و محاکمه عاملان آنها در برابر دستگاه قضایی لبنان تاکید کرد و گفت، ما در حماس پایبند به امنیت و صلح در اردوگاه های فلسطینی هستیم و هرگز به عرصه درگیری کشیده نخواهیم شد و از صلح داخلی در اردوگاه ها و تجمعات فلسطین حمایت می‌کنیم.

این مسئول جنبش حماس ادامه داد، ما همچنین حسن عزالدین را در جریان عملیاتی که اخیراً مقاومت در کرانه باختری انجام داده و ثابت می‌کند فرهنگ مقاومت در قلب مردم فلسطین جای دارد، قرار دادیم. پروژه مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی در برابر همه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حال پیشرفت است.

وی به مسئله اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر پرداخته و تاکید کرد، هرگونه تعرض به اسرا خط قرمز ماست و آزادی همه اسرای فلسطینی یک اولویت ملی برای فلسطین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.