روز چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰ دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر احد ضابط عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.

انتصاب دکتر احد ضابط به عنوان سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل در این حکم انتصاب، خطاب به دکتر ضابط آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب می‌شوید.

انتظارمی‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر محمد کافی رئیس سابق دانشگاه فردوسی مشهد در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

لاز به ذکر است دکتر احد ضابط عضو هیأت علمی رشته مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه فردوسی مشهد است که پیش از این مسئولیت هایی همچون مدیریت ارتباط علمی دانشگاه با جامعه و صنعت و ریاست پژوهشکده هوا خورشید دانشگاه فردوسی مشهد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین و همچنین ریاست پژوهشگاه نیرو وزارت نیرو را برعهده داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.