فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی آزادگی، شخصیتی جهانی و پشتوانه‌ قوی برای دیپلماسی عزتمند ملت ایران است.

فرمانده سپاه امام رضا: شهید سلیمانی پشتوانه‌ قوی ملت ایران است

سردار سید هاشم غیاثی روز یکشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد به جایگاه رفیع شهید سلیمانی نزد رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: افرادی که در مکتب انقلاب اسلامی ایران و سردار دلها شهید سلیمانی تربیت شده‌اند، الگوهای مناسبی هستند، 
وی افزود: شهید سلیمانی دست یافتنی است و کارگزاران ایران اسلامی باید با تاسی از مکتب آن شهید والامقام در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: شخصیت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ابعاد مختلفی دارد که باید توسط رسانه‌های انقلابی و فعالان فرهنگی برجسته شود.
وی جبهه مقاومت اسلامی را مفتخر به برخورداری از شهید سلیمانیها توصیف و بیان کرد: سیره زندگی آن شهید عزیز برای همگان الهام‌بخش است بطوری که امروز تحت تاثیر فعالیتهای شهید سلیمانی استیصال آمریکا را در افغانستان، عراق، سوریه، یمن و هرجا که نهضت آزادیبخش فعال است، شاهد هستیم. 
سردار غیاثی گفت: هیچ حکومتی در طول تاریخ اسلام بیشتر از ۱۰ سال عمر نکرده اما اینک بطوری ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی که عصر بیداری فرارسیده و تلاشهای ملت ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به ثمر نشسته‌ است.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه تدابیر رهبری نقطه تعادل در منطقه و قدرت بزرگ و لنگرگاه امنیت جهانی می‌باشد و هر کجا ایران حضور دارد امنیت برقرار است.

فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) ادامه داد: امروز کسی جرات نیت حمله به ما را ندارد در حالی که در گذشته به دنبال محو ما بودند.
وی گفت: به عنوان سپاه و بسیج تلاش می‌کنیم نقش خود را در انتفاع مردم کلانشهر مشهد نیز ایفا کنیم و شورای شهر مشهد نیز باید نسبت به جهاد تبیین بویژه در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب به تاسی از مکتب شهید سلیمانی قدم بردارد.
سردار غیاثی افزود: شهید سلیمانی پیشران گام دوم انقلاب اسلامی است و باید با تلاش و مدیریت مومنانه بتوانیم اقدامات اثربخشی در مسیر امام راحل و شهدا برداریم و در عمل نسبت خود را با بیانیه گام دوم انقلاب روشن کنیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.