۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 782637

معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز اعزام زائران کشورمان به سوریه، هزینه سفر زیارتی به این کشور را اعلام کرد.

هزینه سفر زیارتی به سوریه چقدر است؟

به گزارش قدس آنلاین، صحبت‌الله رحمانی با اشاره به آغاز اعزام زائران به سوریه اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا، اعزام زائر به سوریه متوقف شد و اکنون بعد از این وقفه، همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها، امروز نخستین گروه به سوریه اعزام می‌شوند و در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه با زحمات زیادی که سردار سلمیانی و همران وی برای سوریه و حرم حضرت زینب کشیدند، امروز شاهدیم که مردم در کمال آرامش و امنیت به سوریه می‌روند، ادامه داد: پس از پیگیری‌های زیاد و سفر ریاست سازمان حج و زیارت به سوریه، صورت جلسه‌ای بین سوریه و ایران به امضا رسید که بر اساس آن اعزام زائران آغاز شود؛ مرحله نخست اعزام‌ها به صورت آزمایشی تا پایان سال در نظر گرفته شده و به دلیل پایین بودن تقاضا، تعداد زائران به اندازه یک پرواز کامل نیست.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امروز نخستین گروه ساعت ۱۷ از فرودگام امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند، گفت: دومین گروه ۱۶ دی و سومین گروه ۱۹ دی اعزام خواهد شد؛ مدت اقامت در نظر گرفته شده نیز ۴ شب و ۵ روز و ۳ شب و ۴ روز است که هزینه آنها به ترتیب ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

وی درباره احتمال کاهش هزینه سفر به سوریه تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به آغاز سال نوی میلادی و ایام فاطمیه، شیعیان بحرین و حوزه خلیج فارس هتل‌ها را رزرو کرده‌اند اما بعد از این ایام و افزایش تعداد متقاضیان به‌گونه‌ای که بتوان هواپیمای چارتر به این سفر اختصاص داد، هزینه سفر تا حدودی کاهش یابد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.