شاد گفت: بر اساس توافق به عمل آمده قرار است در سال، ۱۰۰هزار زائر به کشور سوریه اعزام شوند.

سالانه ۱۰۰ هزار زائر به سوریه اعزام می شوند

جواد شاد در گفت و گو با قدس آنلاین گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئوولین نظام جمهوری اسلامی ایران اعزام زائر برای زیارت حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) مجددا فراهم شد و دوازدهم دی ماه اولین کاروان از فرودگاه امام خمینی تهران به سوریه اعزام شد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه زائران در دیگر استان های کشور نیز از استقبال خوبی داشتند، تصمیم بر این شد به موازات اینکه شرکت هواپیمایی اعلام آمادگی کند و توانایی عزیمت به کشور سوریه از مشهد مقدس را داشته باشد با برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت درباره اعزام، اقدام خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد؛ کسانی که تمایل به سفر سوریه از طریق اعزام از  فرودگاه امام خمینی تهران دارند، سازمان آمادگی دارد تا آنها را از طریق شرکت مرکزی و سایر شرکت های تحت پوشش سازمان حج و زیارت ثبت نام و اعزام کند.

شاد در پاسخ به سؤال ما درباره چگونگی ادامه سفرها گفت: ادامه سفرها منوط به استقبال از سوی مردم است. همان طور که تاکنون در تهران و سایر استان ها استقبال خوبی شده است، چنانچه در خراسان رضوی نیز زمینه فراهم شود و استقبال بیشتری صورت گیرد این سفرها همچنان ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان حج و زیارت استان خراسان رضوی یادآور شد: بر اساس توافق به عمل آمده، قرار است هر سال ۱۰۰هزار نفر از زائران به کشور سوریه اعزام شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.