«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روزچهارشنبه در همایشی به مناسبت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در غزه برگزار شد گفت: حاج قاسم سلیمانی تجربه فوق‌العاده‌ای را به ملت‌ها منتقل کرد.

النخاله: شهید سلیمانی تجربه فوق‌العاده‌ای را در همه زمینه‌ها به ملت‌ها منتقل کرد

به گزارش قدس آنلاین، زیاد النخاله در این همایش که با مشارکت شخصیت هایی سیاسی، فکری و فرهنگی برگزار شد، افزود: حاج قاسم همه جزئیات مربوط به فلسطین را دنبال می‌کرد و شایسته تقدیر از سوی همه مردم منطقه است.

وی اضافه کرد: صحنه منطقه با حضور حاج قاسم سلیمانی تغییر کرد و با حضور شگفت انگیز خود در زمینه های فکری، سیاسی و نظامی، تجربه فوق العاده‌ای را به ملت‌ها منتقل کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: شهید سلیمانی هدیه‌ای از جانب خداوند برای مقاومت است و همیشه می‌گفت ما در خدمت شما هستیم و سرباز دفاع از فلسطین هستیم و اعتقاد خاصی به آزادی بیت المقدس و فلسطین داشت.

النخاله افزود: تفکر حاج قاسم روشن بود و در خدمت به این اندیشه روشن آمادگی برای عمل داشت و شبانه روز برای آن تلاش کرد.

وی گفت: روح شهید سلیمانی هم در جشن و شادی شب گذشته مردم فلسطین از آزادی هشام ابوهواش اسیر فلسطینی حضور داشت، زیرا سلاحی که مقاومت با آن اسرائیل را تهدید کرد، به لطف شهید سلیمانی به دست مقاومت رسیده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: بیش از دو هزار رزمنده فلسطینی از نوار غزه در دوره‌های آموزشی با شهید سلیمانی برخورد داشتند. او به خوبی فلسطین را می‌شناخت و از همین رو فلسطین را دوست داشت و مردم فلسطین هم عاشق او هستند و چون دوستدار قدس بود، قدس هم او را دوست دارد.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله و جنایت با دستور مستقیم «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

به دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی سردار سلیمانی و المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، جمهوری اسلامی ایران بامداد ۱۸ دی‌ ۱۳۹۸ با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.