۲ شهید گمنام تازه تفحص شده امروز شنبه در محوطه استانداری خراسان رضوی در مشهد به خاک سپرده شدند.

۲ شهید در استانداری خراسان رضوی به خاک سپرده شدند

به گزارش قدس آنلاین، این شهیدان یکی در سن ۲۳سالگی در کربلای پنج و دیگری در منطقه شلمچه و ۱۹ سالگی در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسیدند.

در مراسمی که امروز در استانداری خراسان رضوی برگزار شد استاندار خراسان رضوی گفت:احساسات درونی و باور ما این است که امروز ۲ هدیه الهی که سخت به وجود آنها نیازمند بودیم در این محیط به خاک سپرده می شوند.

یعقوبعلی نظری افزود: اینجا از امروز دیگر فقط استانداری نیست بلکه مزار شهدای گمنام است و اعتقاد داریم که آنها به ما کمک خواهند کرد تا فضای مدیریتی استان متحول شود.

وی اضافه کرد: امیدوارم با هر نگاه به این شهیدان و هر زمان که از کنار آنها  عبور می‌کنیم اثر وجودی آنها را در مراحل خدمتگزاری به دست آوریم و افتخار همه دستگاه های اداری استان است که از امروز و در نقطه کانونی استانداری علم شهدای این انقلاب برافراشته می‌شود و به آنها افتخار می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) گفت: در محضر شهدا با مردم استان خراسان رضوی عهد و پیمان می‌بندیم که آنچه را در توان داریم به میدان آوریم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

مراسم خاکسپاری این ۲ شهید با نوای مدیحه سرایی حاج میثم مطیعی و با دم کجایید ای شهیدان خدایی به پایان رسید و این ۲ شهید در محوطه استانداری خراسان رضوی به خاک سپرده شدند.

هفته گذشته تعداد ۱۴ پیکر شهید گمنام و ۲ شهید تشخیص هویت شده برای طواف، تشییع و تدفین به خراسان رضوی آورده شدند و روز پنجشنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)  این شهدا به همراه سایر سوگواران فاطمی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند که امروز پیکر ۲ تن از آن شهدا در میان جمع اندوهناک مدیران استان خراسان رضوی، خادمان بارگاه رضوی و خانواده های شهدا در استانداری خراسان رضوی به خاک سپرده شدند.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.