هفته چهاردهم لیگ برتر عصر دیروز با صدرنشینی استقلال و توقف پرسپولیس در مشهد به پایان رسید.

مسابقه گل به خودی برنده نداشت!

دیروز در مشهد عیار واقعی تیم پرسپولیس مقابل قعرنشین رو شد و پدیده که رکورددار باختن در لیگ برتر است، توانست با یک بازی حساب شده پرسپولیس را یک بر یک زمینگیر کند. مردان یحیی دیروز نشان دادند توانایی و هوش لازم برای عبور از تیم‌هایی که ضدفوتبال بازی می‌کنند را ندارند. آن‌ها ۸۰ دقیقه تمام توپ را از سمت راست به سمت چپ زمین می‌بردند و آنجا گیر می‌افتادند.آل کثیر بی آزارترین بازیکن زمین بود و امیری یک گل به خودی تقدیم میزبان کرد تا روز بدش کامل شود.میهمانان تنها گلی را هم که دیروز به ثمر رساندند روی گل به خودی مدافع پدیده بود و گرنه هیچ برنامه تاکتیکی در پرسپولیس به چشم نمی خورد. پدیده هم تا توانست بازی را با هوشمندی از جریان می‌انداخت تا بتواند صاحب یک امتیاز شیرین در خانه شود.گل محمدی این تساوی را هدیه داور به مشهدی‌ها دانست و البته قبول داشت مردانش در خط دفاعی دچار اشتباه در جایگیری هستند.

اما در دیگر بازی برگزار شده در مشهد نساجی در حالی که میزبان بود موفق شد در استادیوم امام رضا(ع) میهمان خود ذوب آهن را با یک گل شکست دهد. گل گهر هم طلسم ناکامی‌هایش شکست و هوادار را یک بر صفر از پیش رو برداشت تا سروسامانی به اوضاعش در میانه جدول دهد. آلومینیوم که روزهای خوبی را سپری نمی کند و از تاب و تاب ابتدایی فصل افتاده دیروز مقابل پیکان از شکست گریخت و با نتیجه یک بر یک توانست یک امتیاز دشت کند.فجر و تراکتور هم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند.

صدر همچنان آبی

اما در تهران تیم استقلال در ادامه روند خوب خود موفق شد از لغزش پرسپولیس نهایت استفاده را ببرد و با دو گل از روی نقطه پنالتی توسط یامگا  و  گل دقایق آخر قاسمی‌نژادمیهمان سرسخت خود یعنی مس رفسنجان را سه بر دو شکست دهد و مقتدرانه در صدر جا خوش کند. در این بازی منشا از روی نقطه پنالتی و سلیمانی  گل‌های میهمان را به ثمر رساندند. اما در آخرین بازی دیروز تیم سپاهان موفق شد در دربی فولادی‌ها به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کند و به صدر نزدیک‌تر شود.سروش رفیعی و نورافکن برای زردپوشان و پاتوسی برای فولاد گلزنی کردند.  صنعت نفت هم دو بر صفر دربی نفتی‌ها را از مسجد سلیمان برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.