مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در دوره جدید این سازمان، جهت گیری اهداف به سمت زائران و مجاوران رضوی است.

 زائران و مجاوران  رضوی در اولویت اصلی این سازمان قرار دارند

به گزارش  قدس آنلاین، مهدی بدیع اظهارکرد: طی سال های گذشته، بیشتر تمرکز و هدف این سازمان، خدمت‌رسانی به شهرداری، سازمان‌ها و مناطق زیر مجموعه آن بود اما در سنوات اخیر این رویه اصلاح شده و خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، وی افزود: تکمیل پروژه شهرداری هوشمند یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است زیرا یک شهرداری هوشمند می‌تواند طبق برنامه‌ریزی مشخص، با کوتاه کردن فرایندها و بهینه سازی، ارتباط مستقیمی با شهروند ایجاد کرده و مراجعات شهروندان را به شهرداری کاهش دهد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ارتقا اپلیکیشن موبایلی شهرمن برای استفاده حداکثری زائرین و مجاورین را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و ادامه داد: ارتقا پروژه‌ها بدون اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بی نتیجه است و اگر مردم به هر دلیلی از این برنامه‌ها استفاده نکنند تمام تلاش سازمان فاوا بی نتیجه باقی می‌ماند لذا در تلاشیم با همکاری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری و استفاده از ظرفیت شورای اجتماعی محلات، با استفاده از تبلیغات محیطی اطلاع رسانی جامعی را انجام دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.