۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 783656

مدیران باشگاه شهرخودرو امیدوار بودند با دریافت طلب خود از باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی این مجموعه را خیلی زود حل کنند تا شاید با شارژ مالی بازیکنان خود در آستانه تعطیلات نیم فصل بتوانند امیدوار به بقا در لیگ برتر بمانند اما وقتی مجید صدری در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر اعلام کرد زیر بار پرداخت این مبلغ سنگین نخواهد رفت تمام معادلات آن‌ها به هم ریخت.

مشکلات شهرخودرو وقتی بیشتر شد که در کنار عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و بی پولی بازیکنان و کادر فنی فعلی، طلبکاران قدیمی هم دست به کار شدند و با شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برای وصول مطالبات خود اقدام قانونی کردند. هرچند حمیداوی هیچ واکنش رسمی به این اتفاقات نداشت اما مدیرعامل و قائم این باشگاه در اظهارنظرهای جداگانه برای مدیران پرسپولیس خط و نشان کشیدند که باید در اسرع وقت این پول را پرداخت کند،اما همزمان با این خط و نشان‌ها صدور حکم مهدی رحمتی با رقمی حدود ۵/۲ میلیارد تومان از سوی کمیته تعیین وضعیت شوک نابهنگامی را به آن‌ها وارد ساخت.

از طرفی بلاتکلیفی بدهی به کوزین دردسرهای مدیران شهرخودرو را بیشتر کرد تا جایی که خبری مبنی بر سقوط و کسر امتیاز به واسطه عدم پرداخت بدهی این مربی در فضای مجازی منتشر شد تا شوک دوم به مراتب سنگین‌تر از شوک اول بابت رأی مهدی رحمتی به آن‌ها وارد شود.

در کنار این دو پرونده سنگین پرونده بازیکن اوکراینی هم همچنان باز است و اگر رأی این پرونده نیز به دست مشهدی ها برسد آن‌ها با یک بحران بسیار بزرگ مواجه خواهند شد تا شاهد یک سونامی اقتصادی سنگین هم در ساختار این تیم بحران زده باشیم.

به نظر می‌رسد اگر مسئولان باشگاه شهرخودرو نتوانند با مجید صدری به توافق برسند، کار برای آن‌ها به شدت سخت خواهد شد؛ چرا که تا آن زمان پرونده شکایت محمدرضا مهاجری سرمربی سابق این تیم نیز در کمیته تعیین وضعیت تعیین تکلیف خواهد شد و پس از آن با شکایت اکبر میثاقیان که از سوی حمیداوی برکنار شد، حجم بدهی‌های این تیم به بالاترین حد ممکن خواهد رسید. نکته تأمل برانگیز دیگر اینکه با این حجم از بدهی‌ها داوود سیدعباسی هیچ امیدی برای جذب بازیکن جدید نخواهد داشت و چنانچه او نتواند تیمش را تقویت کند، امیدها برای بقا در لیگ برتر به پایین ترین حالت خود خواهد رسید تا سقوط قعرنشین بلامنازع لیگ برتر به رقابت‌های لیگ یک جدی و قطعی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.