سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تغییرات مدام مدیریتی در این باشگاه کاملا عادی شده است، گفت: آنقدر مشکلات زیاد است که آنها را نوشته‌ام تا یادم نرود!

می‌ترسم به بازیکنان تاجیک بازی بدهم/ همه چیز علیه ما است

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: یک دیدار خانگی داریم و قطعاً کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف است چون بهترین نتیجه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. شرایط خوبی داریم و همه با انگیزه آماده بازی فردا شدیم. می دانیم با فجر که تیم جوان و دونده‌ای است و با تمام وجود بازی می‌کند کار راحتی پیش رو نداریم.

گل محمدی تاکید کرد: باید از فضاهای زمین به خوبی استفاده کنیم. بازی راحتی نداریم و باید از موقعیت ها استفاده کنیم.

وی درباره استعفای مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: چنین موضوعاتی در یکی، دو سال اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده و عادی شده است. طی دو سال چهار مدیرعامل دیدیم و با رفتن سمیعی هیات مدیره هم نداشتیم. تمام این مسائل فقط برای پرسپولیس است.

گل محمدی که نسبت به وضع موجود مدیریتی در باشگاه گلایه داشت، ادامه داد: از شروع فصل مشکلات زیادی مثل نگرفتن بازیکنان مد نظر که حتی یک مهاجم هم جذب نشد داریم چون جذب مهاجم در سطح تیم ملی واقعا سخت است. شش، هفت بازیکن در سطح تیم ملی از دست دادیم که هر یک می‌توانستند نتیجه بازی را تغییر بدهند. با این حال به فینال آسیا رسیدیم.

وی یادآور شد: مشکلات واقعا زیاد است. الان سه ماه است که مشکل تمرین داریم. دو زمین تمرین را اعلام کردیم تا فراهم کنند اما اقدامی نشد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تصریح کرد: شرایط سخت است. اینقدر مشکلات زیاد است که نوشته‌ام یادم نرود. در بحث داوری هم همه چیز علیه ماست. ضربات زیادی از داوری خوردیم. این اشتباهات بیش از اندازه شده است. دردناک این است که از این اشتباهات، حمایت می‌شود. ما هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی‌کنیم. اگر اشتباه داوری است باید برای همه باشد نه فقط برای ما.

او درباره مصدومیت بازیکنان پرسپولیس نیز اظهار داشت: آسیب دیدگی بازیکنان هم مشکل دیگری است که به خاطر نبود چمن تمرینی خوب پیش آمد. با این شرایط، کار سخت است. ما را وسط گود انداخته‌اند و می‌گویند «لنگش کن»!

یحیی گل محمدی درباره مشلات مالی باشگاه نیز تصریح کرد: روز پرداخت پول، سرپرست باشگاه استعفا داد. برای تیمی که پنج سال قهرمان شده این وضعیت قابل تحمل نیست. کسی آن را باور نمی‌کند. کسانی که تصمیم‌گیر هستند باید توضیح دهند که چرا اینگونه است. ما فقط حمایت هواداران و غیرت بازیکنان را داشتیم. اگر حمایت نبود تیم قهرمان نمی‌شد. ما این حمایت را داریم و دل‌گرم آنها هستیم. بعد از مساوی در بازی قبلی مقابل پدیده علیه ما هجمه آوردند . این در حالی است که چهار برد و یک تساوی داشتیم و تیم‌های بالای جدول را شکست دادیم.

گل محمدی افزود: ارتش مجازی، پیج‌های فیک می‌سازند و حمله می‌کنند. هواداران مراقب باشند. به اندازه کافی مشکل داریم و نباید جو داخلی خودمان را خراب کنیم. اگر دنبال موفقیت هستیم فقط اتحاد به ما کمک می‌کند. از هواداران حمایت می خواهند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اگر خودمان به هم نریزیم کسی نمی‌تواند جلوی موفقیت‌ پرسپولیس را بگیرد. از همه هواداران تشکر می‌کنم و می گویم باز هم مراقب این پیج‌ها باشیم که می‌دانیم از طرف چه تیم‌هایی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در یک افشاگری بی سابقه خبر از ترس بازی دادن به بازیکنان تاجیک داد و گفت: می‌ترسیم از هنانوف و صفروف استفاده کنم چون هنوز درباره استفاده قانونی از آنها به ما جواب قطعی نداده اند. خود باشگاه هم تردید دارد که آیا می توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. می‌ترسیم استفاده کنیم و حریفان شکایت کنند و بازی‌ها سه بر صفر به ضرر ما شود. وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است. از باشگاه می‌خواهیم بررسی کنند و جواب درست بدهند. سازمان لیگ گفته است اول باید پول اوساگونا را  بدهیم.

وی با بیان اینکه نام عیسی آل  کثیر از لیست پرسپولیس به دلیل مصدومیت خارج می شود، گفت: اگر مطمئن شویم او تا پایان فصل نمی تواند باشد او را از لیست خارج می کنیم. عیسی وضعیت خوبی ندارد. اگر مطمئن شویم که به این فصل نمی‌رسد او را از لیست خارج می‌کنیم. باید از آل‌کثیر تشکر کنم و برایش آرزوی موفقیت کنم. همه می‌دانند که در یکی، دو سال اخیر اذیت شد. او با انگشت شکسته برای ما بازی کرد. این روزهایی را که برای ما ساخت فراموش نمی‌کنیم.

یحیی درباره شایعه جذب برخی بازیکنان مثل کوشکی از پیکان گفت: اینها گمانه زنی است. تا نیم فصل صبر کنید.

گل محمدی درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیم گفت: امید عالیشاه، محمد شریفی و بازیکنان تاجیک و حامد پاکدل را در اختیار نداریم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.