وزیر بهداشت گفت: در خصوص مطالبه فرماندار شهرستان جاسک در خصوص اورژانس هوایی شهرستان جاسک اقدامات لازم را دکتر فرشیدی انجام خواهند داد که انشالله این مهم به نتیجه خواهد رسید.

اورژانس هوایی شهرستان جاسک راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، بهرام عین الهی از بیمارستان جاسک بازدید و از وضعیت و کمبودات این بیمارستان بازدید و با تنی چند از بیماران از وضعیت درمانی آن‌ها گفتگو و بررسی کرد و در ادامه از اسکله تجاری این شهرستان بازدید کرد که با تنی چند از لنج داران در خصوص مشکلات شأن گفتگو کرد.

وی در شورای اداری شهرستان جاسک گفت: ظرفیت‌های فراوان شهرستان جاسک در بخش گردشگری می‌تواند این شهرستان را دچار جهش اقتصادی قرار دهد؛ که بنده حتما این مورد را به وزیر گردشگری خواهم رساند که توسعه گردشگری و توریسم باید در جنوب شرق کشور با توجه به پتانسیل‌های طبیعی و آب و هوای خوب که اکنون در کل کشور دچار برف و سرما هست اینجا دارای هوای بهاری است که باید به این ظرفیت توجه شود.

وی گفت همچنین در خصوص مطالبه فرماندار شهرستان جاسک در خصوص اورژانس هوایی شهرستان جاسک اقدامات لازم را دکتر فرشیدی انجام خواهند داد که انشالله این مهم به نتیجه خواهد رسید.

وزیر بهداشت هم در خصوص افزایش بیست درصدی سهمیه پزشکی مناطق محروم کشور گفت که این سهمیه در مناطق محروم اعمال خواهد شد و ما به این باور رسیدیم که کمبود نیروی انسانی را باید با نیروی انسانی همون منطقه برطرف کرد که برای شهرستان جاسک در سال آینده در کنکور سراسری به اسم جاسک سهمیه ویژه پزشکی خواهیم داشت.

همچنین وزیر بهداشت گفت مسایل و مشکلات مطرح شده را ریاست جمهوری منتقل خواهیم کرد و امیدواریم تصمیمات خوبی در رابطه گرفته شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.