مسؤول بسیج رسانه استان همدان گفت:  ۷۰ درصد خبرنگاران همدان عضو بسیج رسانه هستند.

۷۰ درصد خبرنگاران همدان عضو بسیج رسانه هستند

به گزارش قدس آنلاین ، ناصر قوامی مسؤول بسیج رسانه استان همدان هدایت جامعه را از مهمترین اهداف مقابله با دشمن دانست و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اگر خط تحریف را بشکنیم خط تحریم را می‌شکنیم»، این موضوع در راستای عملکرد رسانه ملی نسبت به مقابله با رسانه دشمن بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین راهکار خنثی‌سازی جنگ روایت‌ها و خطر تحریف است گفت: در مقابله با خطرات دشمن رسالت رسانه‌ها سنگین‌ است چرا که تحلیل‌گران به‌ روز و آگاهان جامعه هستند که می‌توانند به درستی تبیین و روشنگری کنند.
قوامی درباره پیگیری حل مشکلات رسانه‌های استان گفت: متاسفانه ۹۹ درصد مشکلات رسانه‌ها در استان‌ها قابل حل نیست به طوری که با پیگیری مکرر و مداوم امکانپذیر است و ما از طریق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم.
مسؤول بسیج رسانه استان همدان رسانه در تراز جمهوری اسلامی را دارای ویژگی‌هایی نظیر ورود عالمانه و مدبرانه، مطالبه‌گری و پرهیز از معامله‌گری دانست و افزود: رسانه تراز انقلاب اجاره احزاب و طیف‌ها نبوده و قلم‌اش آزاد است و می‌تواند در راستای آرمان‌های نظام و انقلاب مطالبه‌گری کند.
قوامی با تاکید به اینکه دغدغه و هدف مشترک تمام رسانه‌ها فارغ از نوع تفکر و جناح‌بندی رفع مشکلات مردم است بیان کرد: مطالبه‌گری در راستای خواسته‌های مردم با حرکت و نزدیکی به تمدن اسلامی محقق شده که راه رسیدن به تمدن اسلامی نیز دولت اسلامی است.
مسؤول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه جذب، آموزش و ظرفیت‌سازی افراد از اولویت‌های بسیج رسانه است به نحوی که تاکنون ۷۰ درصد از خبرنگاران استان عضو بسیج رسانه هستند و به دنبال این هستیم سایرین نیز عضویت یابند گفت: بسیج رسانه به دنبال ایجاد هیچ نوع خط کشی و جناح بندی نبوده و همه در دایره و زیر چتر نظام اسلامی قرار دارند.
وی بیان کرد: به منظور حمایت از اصحاب رسانه با اقشار مختلف بسیج نظیر بسیج حقوق دادن نسبت به ارائه وکیل و مشاوره حقوقی به این قشر در صورت شکایت دستگاهی مکاتباتی انجام شده است.
قوامی با اشاره به مکاتبه با بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات پزشکی به خبرنگاران متذکر شد: استفاده از ظرفیت بسیج اساتید با معرفی اساتید مجرب در حوزه‌های مختلف نسبت به انجام مصاحبه خبرنگاران متناسب با مسائل و مشکلات روز مورد توجه بوده است.
در پایان این نشست تمثال شهدای رسانه همدان با محوریت شهید غلامرضا رهبر رونمایی شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.