دیدار دبیر ستاد مواد مخدر - دستگاه‌های مرتبط در حوزه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باید به تکالیف خود عمل کنند.

دستگاه‌های مرتبط با ساماندهی معتادان متجاهر به تکالیف خود عمل کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با دکتر اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: انگیزه نیروهای عمل کننده در مبارزه نقش اساسی دارد و بایستی برای افزایش این انگیزه، تلاش شود.

وی با بیان این‌که در مبارزه با مواد مخدر باید با قدرت ورود کرد، افزود: باید در دستگاه‌های اجرایی انگیزه قوی وجود داشته باشد تا شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی، روحیه بسیجی را در امر مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: با قدرت اجرایی بسیج، بسیاری از کارها را می‌توان انجام داد. 

وی، اعتیاد را خانه‌برانداز، دین‌ستیز و دین‌برانداز توصیف و بیان کرد: در مشهد مقدس نباید شاهد وجود معتادان در سطح شهر باشیم و دستگاه‌های مرتبط در حوزه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باید به تکالیف خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات انجام شده نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در مشهد، خاطرنشان کرد: علاوه بر  ایجاد ظرفیت در شهر مشهد برای نگهداری و درمان تمامی معتادین متجاهر ، باید همزمان به دیگر شهرستان‌های استان خراسانی رضوی به‌ویژه شهرهای نیشابور ، سبزوار و تربت حیدریه نیز توجه شود و در این شهرستان‌ها نیز ظرفیت مناسب نگهداری و درمان ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.