وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی گفت: حضور در رویدادهای مهم بین‌المللی باید کیفی باشد.

سجادی: حضور در رویدادهای مهم ورزشی باید کیفی باشد

به گزارش قدس آنلاین؛ جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، امروز شنبه به ریاست «سیدحمید سجادی» و با حضور روسای فدراسیون‌های ناشنوایان و اسکی برگزار شد.

در این جلسه ارائه گزارش توسط نظریان رئیس فدراسیون اسکی برای حضور در المپیک زمستانی و تیشه‌گران رئیس فدراسیون ناشنوایان درخصوص بازی‌های المپیک ناشنوایان در دستور کار قرار گرفت.

سپس، سجادی با تاکید بر حضور کیفی کاروان‌های ورزشی ایران در رویدادهای مهم بین المللی عنوان کرد: باید تلاش کنیم بستر حضور موفق ورزشکاران دارای معلولیت مهیا شود.

وی با اشاره به موفقیت‌هایی ورزشکاران ناشنوا و کم‌شنوای کشورمان در مسابقات مختلف، اظهار داشت: جامعه ورزش قدردان زحمات این عزیزان است و امیدوارم بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که در ابعاد مختلف، ورزش در این حوزه گسترش پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تمام مشکلات ورزشکاران دارای معلولیت آشنا هستیم و تلاش می‌کنیم در رفع آنها بکوشیم.

وی مسئله اشتغال، توسعه فضاهای ورزشی، فراهم نمودن امکانات و تجهیزات برای انجام فعالیت‌های ورزشی، حمایت از ورزشکاران ناشنوا را بخشی از مسائل ورزشکاران ناشنوا دانست و تاکید کرد: درصدد هستیم یک معاونت را مسئول شناسایی و رفع مشکلات آنها کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص اسکی‌بازان کشورمان این نکته را مورد توجه قرار داد که با توجه به پتانسیل اسکی ایران، باید تلاش شود در هر رویدادی نتایج بهتری کسب شود.

سجادی کسب تجربه در چنین رویدادهایی را بسیار مهم دانست و گفت: زیرساخت‌های طبیعی و وجود پیست‌های اسکی باید فرصتی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی با سایر کشورها و میزبانی رقابت‌ها شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.