تولیت آستان قدس رضوی همزمان با شب رحلت حضرت ام‌البنین(س) و سالروز تکریم مادران و همسران شهدا، با خانواده‌های معظم شهیدان موسوی و نظری دیدار کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با خانواده معظم شهدا دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی شامگاه شنبه ۲۵ دی ماه در منازل شهیدان «سیدمحمد، سیدطاهر و سید علیرضا موسوی» و شهیدان «محمدمهدی، عزیزالله، حمید و محمدتقی نظری» حضور یافت و با خانواده‎های معظم آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.
تولیت آستان قدس رضوی در این دیدارها ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا؛ صبر، استقامت و فداکاری همسران، مادران و خانواده شهدا را ستود و ابراز کرد: ایمان و اعتقاد شهدا و خانواده‌های معظم آنها مایه غبطه است و انسان در برابر عظمت‌ روحیه آنها احساس شرمندگی می‌کند.
وی عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهیدان و صبر خانواده شهدا دانست و عنوان کرد: تاریخ پرشکوه ایران اسلامی به ایثار، اخلاص و رشادت‌های شهدا مزین است و خانواده شهدا پشتوانه‌ معنوی کشور هستند.
حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه شهدا پرورش یافته دامان پاک مادرانی پارسا و متدین هستند، ابراز کرد: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا برافراشتن پرچم ایثار، رشادت و ایمان در کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.