شجاع خلیل‌زاده این روزها شرایط مطلوبی را در باشگاهش الریان قطر سپری می‌کند وبعد از پشت سرگذاشتن یک مصدومیت کوتاه، دوباره به شرایط ایده‌آل بازگشته است.

دیگر به صعود «در» جام‌جهانی فکر می‌کنیم

با توجه به اینکه احتمال دارد کنعانی‌زادگان به دلیل برخی حواشی به تیم ملی دعوت نشود، همه نگاه‌ها به این بازیکن دوخته شده است. احتمالاً اگر کنعانی زادگان درلیست آتی تیم ملی نباشد، خلیل‌زاده درکنار مجید حسینی زوج خط دفاعی تیم ملی را تشکیل خواهد داد.

به نظرمی‌رسد درباشگاهت الریان اوضاع مطلوبی را سپری می‌کنی و بعد از آن اتفاقی  که برای کولیبالی رخ داد، اوضاع آرام شده است.

حال من درتیمم خوب است و آماده می‌شوم خودم را برای بازی در تیم ملی آماده کنم. متأسفانه اتفاق بدی برای کولیبالی افتاد و همه ما را تحت تأثیر قرار داد. شکر خدا او می‌تواند دوباره برای تیمش بازی کند.

لیست تیم ملی به زودی اعلام خواهد شد و احتمالاً کنعان زادگان در لیست نباشد.

اعتقاد دارم همه ما باید به قوانین تیم ملی احترام بگذاریم ورفتاری انجام ندهیم که باعث به وجود آمدن سوءتفاهم شود. درباره اینکه آن صدا متعلق به محمد حسین بوده یا نه من اطلاعی ندارم و نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم اما اعتقاد دارم نباید بازیکنانی که برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند را به سادگی از دست داد. قطعاً فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی اگر برایشان یک بی‌انضباطی محرز شده باید برخورد کنند، اما این نباید به قیمت نابودی یک بازیکن تمام شود.

تیم ملی هم اوضاع بسیار خوبی دارد و صعودش قطعی است.

فکر می‌کنم یک امتیاز دیگر بدست بیاوریم، صعود می‌کنیم. من از شرایطی که برای تیم ملی به وجود آمده خیلی خوشحالم. این سریع‌ترین صعود ما به جام جهانی در تمام تاریخ است و بابتش باید از همه بازیکنان تشکر کرد. روزهای خوبی را با تیم ملی سپری کردیم و خدا را شکر در نقطه‌ای هستیم که با یک اشاره کوچک صعود ما قطعی خواهد بود. امیدوارم این مسیر درجام جهانی هم ادامه داشته باشد.

یعنی آن‌جا هم به صعود فکر می‌کنی؟

بله، چرا فکر نکنیم؟! اعتقاد من این است که از همین حالا باید به فکر صعود از مرحله گروهی باشیم. کار سخت و دشواری است اما می‌شود با حمایت زیاد به این مهم دست یافت. شخصاً اعتقاد دارم این تیم ظرفیت‌های بسیاری برای موفقیت درجام جهانی دارد، به شرط آنکه از سوی مسئولان حمایت شود. ما نیاز داریم بازی‌های تدارکاتی خوبی تا شروع جام جهانی انجام دهیم. این نیاز تیم ملی است و از مسئولان می‌خواهم کاری کنند که بچه‌ها هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. واقعاً همه بازیکنان به صعود درجام جهانی فکر می‌کنند و دوست دارند این بار کار بزرگی را رقم بزنند و برای همیشه نامشان درتاریخ ثبت شود. ما تیم بسیار خوبی دراختیار داریم. بازیکنان بزرگی که حتی دراروپا هم می‌درخشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.