عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هزینه درمان ناباروری را تشریح کرد.

هزینه های درمان ناباروری در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر نیره خادم با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار سیکل تخصصی نازایی در این دانشگاه انجام شده است گفت: همچنین تاکنون به حدود ۱۳ هزار زوج نابارور از سوی این دانشگاه خدمات ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر جدیدترین روش‌های درمان ناباروری در مشهد انجام می‌شود به نحوی که این خدمات با برخی کشورهای خارجی قابل رقابت است و پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و روش‌های درمانی جدید مانند میکرو اینجکشن و "ای.یو.ای" و "ای.وی.اف" در مرکز ناباروری میلاد این شهرستان ارائه می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۷۵ درصد زوج‌های نابارور در کشور به دلیل اطلاع نداشتن از موفقیت‌های درمانی هیچ اقدامی برای درمان انجام نمی‌دهند ادامه داد: ۲۰ تا ۲۵ درصد زوج‌های نابارور موفق می‌شوند خدمات تخصصی ناباروری دریافت کنند.

ناباروری در شهرهای صنعتی بیشتر است

پرداخت هزینه درمان ناباروری تا ۳نوبت در سال توسط بیمه سلامت

کمک به درمان ناباروری مردان با مصرف عوامل آنتی اکسیدان

وی گفت: در این دانشگاه، جدیدترین خدمات درمان ناباروری با حمایت‌های دولت و کمترین هزینه ارایه می‌شود و مشهد قطب درمان ناباروری در شمال شرق کشور است.

دکتر خادم افزود: کوتاه‌ترین دوره درمان ناباروری ۲ ماه است که هزینه آن در مرکز خصوصی ۱۶۰ میلیون ریال و در مراکز دولتی ۹۰ میلیون ریال می‌باشد که تحت  شرایطی ۴۰ درصد آن توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در دوران اوج شیوع کرونا خدمت رسانی به زوج‌های نابارور در قالب پروتکلهای ابلاغی وزارت بهداشت انجام شد و برخی خدمات درمانی به تعویق افتاد تا سلامت آنان در دوران کرونا به دلیل رفت و آمد به این مرکز درمانی به خطر نیفتد.

براساس آمار ارائه شده سه و نیم میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.