فرماندار گناباد گفت: تمامی ظرفیت دستگاه های اجرایی و نهادها باید برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و برپایی برنامه های آن جهت دهی شوند.

بسیج همه ظرفیت های اجرایی و نهادها  برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین، رضا نصیری در جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر در گناباد افزود: باید از فرصتهای این دهه برای معرفی و بازخوانی دستاوردهای انقلاب در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید با انعکاس دقیق دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مردم را  دلگرم و امیدوار نمود.

اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید:

برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در۳۱ استان کشور

ایران قوی در ۴۲ سالگی انقلاب| نمایشی متفاوت از اقتدار ملت بزرگ ایران

فرماندار گناباد همچنین خواستار توجه بیشتر به نوآوری در برنامه های دهه فجر و فعال سازی کمیته بین المللی ستاد دهه فجر و برگزاری برنامه هایی با موضوع دستاوردهای نظام اسلامی از دیدگاه رهبران حشدالشعبی، حزب الله لبنان، یمن و سایر نیروهای مقاومت اسلامی به صورت مجازی و ویدئوکنفرانس شد. 

وی با اشاره به شبهه افکنی توسط دشمنان و عوامل آنها برای ناامید کردن مردم و جوانان نسبت به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در سطوح ملی و بین المللی گفت: باید در قالب برنامه های متعدد و بهره گیری از نقطه نظرات مسوولان و کارشناسان، پژوهشگران دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی و بیان واقعیتها و آرمانها و خدمات انقلاب، بصیرت عمومی جامعه را نسبت به این شبهه افکنی ها افزایش داد.

نصیری برگزاری همایش دختران در انقلاب اسلامی برای افزایش آشنایی با نقش بانوان در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن را در دهه فجر ضروری دانست.

وی افزود: تمامی ظرفیتهای دستگاههای اجرایی و نهادها باید برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و برپایی برنامه های آن جهت دهی شوند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد هم گفت: در شرایطی که دشمنان با انواع ترفندها تلاش می کنند مردم را نسبت به آرمانها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ناامید کنند و خدمات این نظام را زیر سوال ببرند باید با خدمت مناسب به مردم و افزایش رضایتمندی عمومی نور امید را در دل آنها زنده کرد. 

سرهنگ علیرضا محبی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد هم از برگزاری ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی و افتتاح پنج واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در روستاهای این شهرستان طی دهه فجر امسال خبر داد.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.