تولیت آستان قدس رضوی در پیام‌هایی جداگانه انتصاب «حاج حسن رشید العبایجی» و «سید مصطفی مرتضی عبود آل ضیاء الدین» به عنوان تولیت‌های اعتاب مقدس حسینی و عباسی را تبریک گفت.

تولیت آستان قدس رضوی انتصاب تولیت‌های اعتاب مقدس حسینی و عباسی را تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی خطاب به تولیت آستان مقدّس حسینی به شرح زیر است:

«جناب آقای مهندس حاج حسن رشید العبایجی دام عزّه، تولیت محترم آستان مقدّس حسینی 
سلام علیکم؛
انتصاب شایسته جناب‌عالی را به عنوان تولیت آستان مقدّس حسینی علیه السلام تبریک عرض می‌نمایم. 
حرم مطهّر حسینی محل هبوط عرشیان و پناه فرشیان و جای جای آن یادآور الگوی تامّ بندگی «وفدیناه بذبح عظیم» همواره میعادگاه دلدادگان و عاشقان خاندان طهارت علیهم‌السلام بوده و هست. فرصت خدمتگزاری به زائران و شیفتگان حضرت سید الشهداء علیه السلام و شهدای کربلا، توفیقی بسیار عظیم است که شایسته است خدا را بر این نعمت صبح و شام شکرگزاری کرد.
آستان قدس رضوی ضمن آرزوی توفیقات روزافزون حضرتعالی، برای همکاری در جهت هم‌افزایی تجربیات در زمینه‌های فرهنگی، علمی، عمرانی و اقتصادی  برای شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر آستان های مقدّس رضوی و حسینی اعلام آمادگی می نماید. 
در جوار مضجع شریف و مطهّر امام علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیّة والثناء، نائب‌الزیاره و دعاگوی شما خواهم بود.»

متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین مروی به تولیت آستان مقدّس عباسی به شرح زیر است:

« جناب آقای مهندس سید مصطفی مرتضی عبود آل ضیاء الدین  دام عزّه، تولیت محترم آستان مقدّس عباسی
سلام علیکم؛
انتصاب شایسته جناب‌عالی را به عنوان تولیت آستان مقدّس عباسی علیه السلام تبریک عرض می‌نمایم. 
خدمت به آستان مقدّس اهل بیت علیهم السلام و عاشقان و دلدادگان حضرت عباس علیه السلام نعمتی شایسته شکرگزاری و موهبتی بس ارزنده و فرصتی ارزشمند برای ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی با پشتوانه عظیم مرجعیّت، تسهیل زیارت زائران و خدمت شایسته به آنان است و آستان قدس رضوی آماده همکاری در جهت هم‌افزایی تجربیات در زمینه‌های فرهنگی، علمی، عمرانی و اقتصادی برای شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر آستان‌های مقدّس رضوی و عباسی می‌باشد. 
در جوار مضجع شریف و مطهّر امام علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیّة والثناء، مزید توفیقات جناب‌عالی را از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.