۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 784510

بدهی به سازمان تأمین اجتماعی و اداره مالیات این روزها باشگاه استقلال را با مصائب بزرگی مواجه کرده است.

صیاد منجی استقلال

این بدهی‌ها متعلق به گذشته است و حالا مدیران فعلی باید به سرعت در راستای پرداخت آن اقدام کنند تا بتوانند حقوق بازیکنان خود را پرداخت کنند. این بدهی موجب مسدود شدن حساب‌های باشگاه استقلال شده و علاوه بر آن برخی بدهی‌های کوچک‌تر هم هست که مجموع این بدهی‌ها را به عدد ۵۵ میلیاردتومان رسانده است.

باشگاه استقلال اکنون بودجه‌ای در کاسه ندارد که این بدهی را بپردازد. پولی هم که بابت انتقال مهدی قایدی به حساب باشگاه استقلال نشسته خرج نخواهد شد؛ چون مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال اعتقاد دارد این مبلغ باید هزینه پرداخت بدهی استراماچونی شود. در واقع به دستور آقای مدیر این پول دست نخورده باقی خواهد ماند تا زمان رسیدگی به پرونده استراماچونی فرا برسد که گفته می‌شود در بهمن ماه تکلیف این پرونده روشن خواهد شد.

امید به صیاد

تنها نقطه امید باشگاه استقلال برای عبور از بحران مالی دریافت پولی بابت انتقال اللهیارصیادمنش به دیگر تیم‌های اروپایی است. این بازیکن که تحت قرارداد باشگاه فنرباغچه است، چنانچه به لیگ بلژیک یا دیگر باشگاه‌ها برود، براساس توافقی که شده باید ۲۰ درصد از حق انتقالش به حساب باشگاه استقلال واریز شود که گفته می‌شود مبلغ بسیار خوبی خواهد شد که با آن می‌شود تمام این بدهی‌ها را پرداخت کرد.

وقت تنگ است

البته باشگاه استقلال نمی‌تواند چندان منتظر بماند وبرای رهایی از این بحران باید پولی را قرض بگیرد تا حساب‌هایش باز شود و بتواند در روزهای باقیمانده مراودات مالی خود را انجام دهد.

این وضعیت درحالی باشگاه استقلال برای پرداخت دستمزد یامگا پیش از سفر به کشورش با مشکلات زیادی روبه‌رو بود که آن طور که گفته می‌شود این بار نیز دوستان نزدیک به مدیران باشگاه استقلال از حساب‌های شخصی پول به حساب این بازیکن ریختند تا بعد از باز شدن حساب‌ها، بدهی به این اشخاص نیز پرداخت شود.به همه این‌ها البته بدهی به پادوانی را هم که هرچند مبلغش بسیار کاهش پیدا کرده اضافه کنید تا به مصائب باشگاهی که سودای قهرمانی دارد، بیشتر واقف شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.