نایب‌رئیس پیشین باشگاه الریان قطر خواهان کنار گذاشته شدن شجاع خلیل‌زاده از این تیم شد.

نایب‌رئیس پیشین الریان: خامس و خلیل‌زاده باید کنار گذاشته شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روزنامه الوطن قطر، راشد بن ناصر آل خلیفه درباره عملکرد بازیکنان خارجی الریان در فصل جاری گفت: همه بازیکنان خارجی به غیر از یاسین براهیمی لیاقت ماندن در این تیم را ندارند و باید هر چه سریع‌تر بروند.

نایب‌رئیس پیشین الریان افزود: بیش از هر چیز به یک مهاجم بزرگ برای جایگزینی یوهان بولی و همچنین نزونزی نیاز داریم. نزونزی فرانسوی هرچند در تیم‌های بزرگی بازی کرده و بازیکنی عالی است اما سطح فنی ارائه شده از او باعث می‌شود دیگر جایی برای ادامه همکاری با نزونزی وجود نداشته باشد.

وی عنوان کرد: خامس کلمبیایی هم بازیکن خوبی است اما باید اخراج شود. درباره شجاع خلیل‌زاده بازیکن ایرانی هم باید بگویم که او هم بازیکنی عالی است اما مرتکب اشتباهات زیادی شده و نتوانسته سطح فنی موردانتظارمان را به نمایش بگذارد.

راشد بن ناصر آل خلیفه با انتقاد از لوران بلان، سرمربی فرانسوی الریان اظهار داشت: بلان مربی بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد اما عملکردی که شایستگی ادامه همکاری الریان با او را داشته باشد ارائه نکرده است. من موافق ثبات فنی تیم هستم اما لوران از همه شانس خود استفاده کرده و با توجه به حضور در مسابقات آسیایی  باید  تغییراتی در الریان ایجاد شود. امیدوارم در دوره نقل‌وانتقالات زمستانی کارهای لازم صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.