رئیس جمهور گفت: نسبت به مردمی که منازل آب گرفته شده باید ظرف ۱۰ روز آینده لوازم منزل مردمی که آسیب دیده‌اند تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

دستور آیت الله رئیسی برای تهیه لوازم خانه سیل زدگان طی ۱۰ روز آینده

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص نتایج سفر به جنوب کرمان گفت: نسبت به مردمی که منازل آب گرفته شده باید ظرف ۱۰ روز آینده لوازم منزل مردمی که آسیب دیده‌اند تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

رئیس جمهور با اشاره به افرادی که احشام خود را از دست دادند گفت: برآورد خسارت در این زمینه آغاز شده و اجازه نمی‌دهیم دامداران این منطقه دچار مشکل شوند، احشام خریداری و در اختیار مردم قرار می‌دهیم که این مساله را نیز طی ۱۰ روز انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به کارهای میان مدت گفت: مساله آبخیزداری در این منطقه بسیار مهم است که باید در جنوب کرمان انجام شود.

وی به سیل بند خرم اشاره کرد و گفت: این سیل بند باید در اسرع وقت احداث شود و چند کیلومتری انجام شده و باید به اتمام برسد و دولت اعتباراتی را اختصاص می‌دهد و امیدواریم قرارگاه سازندگی بتواند این کار را انجام دهد.

برگزاری جلسه مدیریت بحران با حضور رئیس جمهور در روستای سیل زده

رئیس جمهور بعد از بازدید زمینی از روستای نهضت آباد و زهکلوت در شهرستان رودبار جنوب در یکی از روستاهای سیل زده با حضور برخی از اعضای هیئت دولت و مسئولان استان کرمان جلسه ستاد بحران را به دور از هر گونه تشریفات آغاز کرد.

مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان سیل بند جیرفت فوراً احداث شود 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی همچنین در جمع مردم نهضت آباد گفت: امداد گران و دستگاه‌های مختلف در منطقه حضور دارند و در حال خدمت رسانی هستند و تا اتمام شرایط اضطراری و عادی شدن شرایط مردم در منطقه حضور دارند.

وی تاکید کرد که باید سیل بندهای منطقه فوراً بازسازی شود و گفت: با قید فوریت باید سیل بند جیرفت در اسرع وقت احداث شود.

وی ادامه داد: خسارتهای مردم به صورت کامل و دقیق احصا و بررسی شود و متأسفانه خسارت‌های زیادی به کشاورزی و دامداری وارد شده که جبران خواهد شد.

رئیس جمهور جیرفت را به مقصد تهران ترک کرد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از بازدید از مناطق سیل زده در رودبار و قلعه گنج و دیدار مردمی با سیل زدگان در جلسه ستاد بحران دستورات لازم برای رفع مشکلات مردم را صادر کرد.

وی پیش از ترک فرودگاه جیرفت به مقصد تهران تاکید کرد در آینده در سفر استانی از مناطق سیل زده مجدداً بازدید می‌کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.