دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید خود را برای جمهوری دوم آماده کنیم، گفت: اگر مولفه‌های مختلف را از نظر کمی و کیفی با سایر کشورها مقایسه کنیم، خواهیم دید که پیشرفت‌های افتخارآمیزی نسبت به قبل از انقلاب داشته‌ایم و رتبه ما نسبت به سال ۵۷ بسیار بالاتر است.

 باید خود را برای جمهوری دوم آماده کنیم/ گام های خوب دولت

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا باهنر  در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین که در حسینیه ائمه اطهار(ع) پاسداران برگزار شد، افزود: امروز چندین دولت، مجلس، قوه قضائیه و مجمع تشخیص را پشت سر گذاشتیم و مجموعه‌ای از اتفاق‌ها در کشور ما رخ داده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اکنون درباره پرسش نسل جدید درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی چه باید گفت؟، تاکید کرد: امروز اگر مولفه‌های مختلف را از نظر کمی و کیفی با سایر کشورها مقایسه کنیم، خواهیم دید که پیشرفت‌های افتخارآمیزی نسبت به قبل از انقلاب داشته‌ایم و رتبه ما نسبت به سال ۵۷ بسیار بالاتر است.

وی تصریح کرد:کشوری مستقل داریم و هیچ کشور کینه توزی در دنیا وجود ندارد که ما را به وابستگی متهم کند.
 
باهنر در ادامه با بیان اینکه  دولت کنونی هم وارث همه کارهای خیر و پر برکت گذشته و هم وارث تلنباری از مشکلات است، گفت: در جاهایی نیازمند اصلاحات ساختاری هستیم و باید اصلاح ساختار کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به موضوع فرار مغزها گفت: فرار مغزها یکی از نقیصه های کشور است و باید به نسل امروز امید و انگیزه داد تا در کشور بمانند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.