زنجان- سرپرست شرکت گاز استان زنجان از مصرف ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز در استان خبر داد. و گفت: مصرف گاز زنجانی‌ها در یک هفته اخیر؛ ۲۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش۲۰ درصدی مصرف گاز؛ زنجانی ها رکورد زدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ رحیم سلیمانی نژاد افزود: در پی برودت و کاهش ۲۱ درجه ای دمای هوا؛ میزان مصرف گاز استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز رسیده است.
وی با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز زنجانی‌ها در یک هفته اخیر ۲۰ درصد افزایش یافته است؛ تصریح کرد: بهینه‌سازی مصرف و صرفه‌جویی مشترکین خانگی و غیرعمده؛ بهترین اقدام برای جبران کمبود گاز و جلوگیری از قطعی گاز صنایع در زمستان است.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر اهمیت رعایت الگوی مصرف بهینه گاز؛ از تامین مستمر انرژی در سایه رعایت الگوی مصرف بهینه گاز طبیعی خبر داد و از مشترکین زنجانی خواست: همچون همیشه با صرفه‌جویی در مصرف گاز و رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد؛  پایداری شبکه گاز را فراهم کنند. 
 سلیمانی نژاد با اعلام اینکه در حال حاضر ۳۷۷ هزار و ۴۴۹ مشترک در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند؛ ابراز کرد: هر مشترک گاز تنها با کاهش یک درجه سانتی گراد دمای محیط می تواند تا ۶ درصد در کاهش میزان مصرف گاز نقش داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.