مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: بالغ بر ۱۵۰۰ اثر در سال ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که با انتخاب آثار برتر این جشنواره به کار خود پایان می‌دهد اما آغازی می‌شود برای جشنواره ۱۴۰۱ است.

۱۵۰۰اثر به جشنواره شبیه یاس ارسال شده است

به گزارش قدس آنلاین به گزارش دبیرخانه جشنواره شبیه یاس،رویا حیدرزاده، اظهار داشت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای هنری و فعال سازی گروه‌های هنری و شکوفایی ذوق هنری بانوان دغدغه‌مند در جهت تولید آثار هنری با محتوای ارزشی ۶سال پیاپی درسطح استان برگزار شده و خوشبختانه مورد استقبال دختران جوان و نوجوان قرار گرفته است.
وی افزود: تولید آثار ارزشی با موضوعات محوری همچون ترویج فرهنگ فاطمی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، زن تراز انقلاب اسلامی و... صورت گرفته است و از آنجایی که رسالت بسیج جامعه زنان پرداختن به مسائل فرهنگی و تربیتی است،  لذا باید به شیوه‌های تاثیرگذار روی آورد که یکی از مهم ترین این شیوه‌ها هنر و استفاده از قالب‌های جذاب هنری است.
حیدرزاده تصریح کرد: جشنواره شبیه یاس امسال در ۶ قالب هنری ،گویندگی و اجرا، پادکست، کلیپ ، پوستر، سرود و استندآپ برگزار شد که در نوع خود جذاب و بی بدیل است؛ آثار ارسالی به این جشنواره در دو مرحله نیمه نهایی (سطح شهرستان‌ها) و مرحله نهایی (سطح استان) بررسی و داوری شده است.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: بالغ بر ۱۵۰۰ اثر در سال ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که با انتخاب آثار برتر این جشنواره به کار خود پایان می‌دهد اما آغازی می‌شود برای جشنواره ۱۴۰۱؛ از این رو امسال همانند سال‌های گذشته جهت پاسداشت هنر شرکت‌کنندگان در جشنواره و ارائه آثار هنری تاثیرگذار به جامعه، ۶بهمن ماه اختتامیه مفصلی همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) در سالن بزرگ انقلابِ مجتمع آیه‌ها برگزار می شود تا از آثار برتر  با حضور بانوان فعال ، مهمانان ویژه‌ و مسئولین امور بانوان در نهادهای مختلف استانی رونمایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.