فرماندار تربت جام از برگزاری همایش تقریب مذاهب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش تقریب مذاهب اسلامی در تربت جام

به گزارش قدس آنلاین، حسین جمشیدی اظهار کرد: همایش تقریب مذاهب  روز  سه‌شنبه ۵ بهمن ماه در تربت جام برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در این همایش ۳۰۰ تن از علما و صاحبان اندیشه و فکر حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: این همایش کشوری برای نخستین بار به میزبانی تربت جام در حوزه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که می‌تواند به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی برای تربت جام تلقی شود و همچنین نماد وحدت و همگرایی در منطقه را پررنگ‌تر کند.

فرماندار تربت جام بیان کرد: خوشبختانه این همایش با همدلی و همکاری خوب مردم تربت جام در روز سه شنبه پنجم دی ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به مدت یک روز برگزار می‌شود و تمامی تدابیر برگزاری کمی و کیفی این مراسم به خوبی برنامه ریزی شده است، قطعاً این همایش دستاوردهای خوبی برای تربت جام در بر خواهد داشت.

برگزاری نمایشگاه جانبی به همت بانوان مرزنشین

حسین جامی الاحمدی، دبیر همایش تقریب مذاهب اسلامی در تربت جام نیز در این خصوص اظهار کرد: حضور حجت‌الاسلام دکتر شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش خواهد و این میزبانی بعد از دو سال در خراسان رضوی اجرایی می‌شود که می‌تواند تربت جام را به کانون تقریب مذاهب اسلامی جهان اسلام تبدیل کند.

دبیر همایش تقریب مذاهب اسلامی تربت جام افزود: در این همایش قرار است با دعوت از ۳۰ نفر از بانوان شهرستان‌های خواف و تایباد به چند نفر از آنان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) هدایایی داده شود.

وی بیان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاه جانبی به همت بانوان مرزنشین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.