دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی گفت: پزشکان و پرستاران در دوران شیوع بیماری کرونا، بیشترین سختی‌ها و آسیب‌ها را متحمل شدند و ایثار و ازخودگذشتگی آنها هیچ‌گاه فرانوش نخواهد شد.

ایثار کادر درمان در مقابله با کرونا فراموش نمی‌شود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، با حضور در منزل شهید سرهنگ ابوالفضل محقق‌نژاد، نخستین شهید مدافع سلامت ستاد ارتش، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با مداحان مبنی بر اینکه کسانی که خدمات اجتماعی ارائه می دهند کارشان ارزشمند است، گفت: این شهید بزرگوار پزشک و افسر لایقی بود و برای دوستان، همکاران و خانواده‌اش یک عنصر فراموش نشدنی در ذهن است.

دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی افزود: پزشکان و پرستاران در دوران شیوع بیماری کرونا، بیشترین سختی‌ها و آسیب‌ها را متحمل شدند و ازخودگذشتگی آنها هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

سرتیپ اسماعیلی اضافه کرد: با ایثار و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان کشور امروز در حوزه مقابله با کرونا موفقیت‌های خوبی حاصل شده است که در این راستا جامعه بهداشت و درمان ارتش نقش مهم و حساسی برعهده داشته  و این زحمات قابل تقدیر و ستایش است.

وی با ابلاغ سلام و مراتب تشکر فرمانده کل ارتش از خانواده شهید محقق‌نژاد تصریح کرد: شهدای مدافع سلامت ارتش از جمله شهید محقق‌نژاد، مایه افتخار و مباهات ارتش جمهوری اسلامی ایران و کشورمان هستند. شما خانواده معظم این شهید و دیگر خانواده‌های شهدای مدافع سلامت نیز که با همراهی و همدلی با شهدای عزیز در مسیر مقابله با کرونا متحمل سختی‌های زیادی شدید، افتخار ما هستید و همه ما وظیفه داریم قدردان ایثار و زحمات بی‌منت شما عزیزان باشیم.

در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز حضور داشت لوح سپاس از طرف امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش توسط امیر سرتیپ اسماعیلی به خانواده شهید محقق‌نژاد اهدا شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.