مسئول فدراسیون فوتبال عراق گفت: کنفدراسیون آسیا و فیفا درخواست تست مجدد بازیکنان کرونایی را نپذیرفتند.

دست رد AFC و فیفا به اعتراض عراق/ غیبت ۳ بازیکن کرونایی مقابل ایران قطعی شد

به گزارش قدس آنلاین،تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه در هفتمین بازی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی میزبان عراق است.

جنجال ابتلای بازیکنان تیم ملی عراق به کرونا در تهران حاشیه های زیادی داشت. فدراسیون فوتبال عراق از روز گذشته بعد از مثبت شدن تست کرونای ۶ عضو کاروانش که در میان آنها ۳ بازیکن حضور داشت به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد.

عراقی ها به محض ورود به تهران از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان تست کرونا دادند و روز گذشته از مثبت شدن ۶ تست مطلع شدند. اما عراقی ها به این تست معترض شدند و خواهان تست مجدد شدند و به AFC و فیفا اعتراض کردند.

در همین زمینه محمد عماد مدیر روابط عمومی فدراسیون عراق گفت: ما امروز نشستی آنلاین با حضور پزشک تیم ملی کشورمان با نمایندگان AFC، فیفا و ایران داشتیم. این درخواست از سوی ما مطرح شد اما با اجماع فیفا و AFC با فدراسیون ایران همسو شد و این اعتراض را نپذیرفت.

وی افزود: فیفا و AFC تست مجدد برای بازیکنان کرونایی را نپذیرفتند. در نتیجه یاسر قاسم، مناف یونس و امجد عطوان ۳ بازیکن تیم وارد قرنطینه شدند و در نتیجه غیبت آنها از بازی پنجشنبه مقابل ایران قطعی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.