رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله گرایلی از مبارزان، مبلغان و علمای برجسته حوزه‌های علمیه خراسان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس‌جمهور برای درگذشت آیت‌الله گرایلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی رحلت عالم وارسته، حضرت آیت‌الله حاج شیخ حسین گرایلی، از مبارزان، مبلغان و علمای برجسته حوزه‌های علمیه خراسان را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام رئیسی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله حاج شیخ حسین گرایلی از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیاء الهی را مسئلت کرد.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم وارسته، حضرت آیت‌الله حاج شیخ حسین گرایلی، از مبارزان و علمای برجسته حوزه‌های علمیه خراسان، موجب تأثر خاطر گردید.

این عالم انقلابی و پارسا در سالیان متمادی از عمر شریف خود، در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله در سنگر امام جماعت حرم مطهر رضوی، مدیریت حوزه علمیه خراسان بزرگ، مسئولیت امور اهل سنت خراسان رضی و شرق کشور و نیز فعالیت‌های تبلیغی در داخل و خارج کشور، منشأ خدمات ارزشمندی شد که ثمرات آن ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضایعه فقدان این روحانی پرهیزگار را به مردم ولایتمدار خراسان، حوزه‌های علمیه، شاگردان، علاقمندان به خصوص بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیاء الهی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.