رئیس قوه قضائیه گفت: امروز دشمن هدف نهایی خود را روی مسائل افتصادی متمرکز کرده و در صدد است به واسطه مسائل معیشتی بر مردم فشار بیاورد و از آن طریق به نیاز خود دست پیدا کند.

دشمن هدف نهایی خود را روی مسائل اقتصادی متمرکز کرده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام‌ والمسلیمن غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان رضوی اظهارداشت: استان خراسان رضوی باید در بسیاری از مسائل پیشتاز و الگو

باشد، که مردم بدانند تفاوت مشهد و استان خراسان رضوی که حضرت رضا(ع) در آنجاست، با جایی که این بزرگوار در آن نیست،‌ در حوزه مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مشهود است. 

وی افزود: امروز دشمن تیر نهایی خود را به مسائل افتصادی متمرکز کرده است.

و در صدد است به واسطه مسائل معیشتی بر مردم فشار بیاورد و از آن طریق به نیاز خود دست پیدا کند،باید متناسب با شرایط حرکت کنیم و قوانین، مقررات و اراده خود را در این جهت بکار بگیریم. 

 اژه‌ای بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم‌ که با جنگ اقتصادی است ولی حرکت ما غیر زمان جنگ باشد؛ اگر جنگ اقتصادی است باید متناسب با آن حرکت کرده و روشمان را تنظیم کنیم. 

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: در این نشست مسئولان، نماینده مجلس شورای اسلامی، وزیر دادگستری و استاندار خراسان رضوی و معاون دادستان کل کشور حضور دارد، باید مسائل و دغدغه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.