وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون بخش تعاون نتواسته به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور برسد؛ از این رو، در این وزارت مردم قصد داریم دوره‌ای جدید را در بخش تعاون رقم بزنیم.

دوره‌ای جدید را در بخش تعاون آغاز می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست با اندیشمندان بخش تعاون، با اشاره به الگو بودن تعاون در اندیشه‌های امام راحل، رهبری و راهبردهای وزارت مردم در دولت سیزدهم، افزود: متاسفانه بخش تعاون پس از ادغام سه وزارتخانه دچار آسیب شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به رویکرد تحولی بر اساس تفکرات اندیشمندان، متخصصان و اندیشه ورزان اعتقاد پایدار داریم، اظهار داشت: سالم سازی مدیریتی برنامه اساسی و اصلی وزارت مردم در دولت سیزدهم خواهد بود.

وی تاکید کرد: انقلابی، مردمی، کارآمد، دست پاک و فساد تیز بودن پنچ معیار اصلی ما برای انتصابات بوده است. به سرعت در حال پاک سازی و بستن گلو گاه‌های فسادخیز هستیم و مسیر مبارزه با فساد با سرعت و قدرت ادامه خواهد داشت.

عبدالملکی همچنین از تدوین و اجرایی شدن اطلس اشتغال کشور خبر داد و افزود: چهار کلان پروژه زیست بوم اشتغال، اصلاح نظام تامین اجتماعی و بازنشستگی کشور، اصلاح نظام مدیریتی بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه وزارتخانه و رفع فقر مطلق در کشور در دوره چهارساله وزارت مردم عملیاتی و اجرایی می‌شود.

«مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست بر بهره مندی از تجربه های اندیشمندان و صاحب نظران حوزه های تخصصی تعاون تاکید کرد و گفت: این نشست‌ها به منظور تقویت بخش تعاون ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.