استاندار خراسان رضوی گفت: برنامه‌های دهه فجر باید بر اساس حرکت‌ها و پیشنهادهای مردم تدوین گردد تا ماهیت انقلاب که بر دو رکن اسلام و مردم استوار است به مرحله ظهور و بروز برسد.

 برنامه‌های دهه فجر برپایه پیشنهادهای مردم تدوین شود

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر افزود: تمامی مناسبت‌های دینی، مذهبی و انقلابی ما یک فرصت هستند و باید آنچه را که وظیفه داریم با استفاده از این فرصتها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با جوشش و حرکت مردمی محقق شد ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی آحاد مردم، این مهم را محقق کردند.  

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر رعایت الزامات ستاد مقابله با کرونا در جشن‌های دهه فجر گفت: همه ما وظیفه زمینه سازی و امکان سازی برای حرکت‌های مردمی را داریم و در دهه مبارک فجر، انسجام عملی خود را به رخ جهانیان می‌کشیم.

وی افزود: در تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نباید غفلت کنیم و دهه مبارک فجر فرصتی است که به این امر بپردازیم تا جوانان و نسل‌های جدید با این دستاوردها آشنا شوند.

نظری به اهمیت فضای مجازی و لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در این بستر پرداخت و ادامه داد: کلانشهر مشهد یکی از کانون‌های اصلی اجتماعات مردمی و مبارزه علیه رژیم ستمشاهی بود که با حضور گسترده اهالی این خطه، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.