معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بیش از هشت هزار بقاع متبرکه و امام زادگان واجب التعظیم سراسر کشور به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

اهتزاز پرچم ایران در بیش از ۸ هزار بقاع متبرکه کشور به مناسبت دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل روز دوشنبه ضمن تشریح برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه برای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در این ارتباط ابلاغیه برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی جهت اجرا در بقاع متبرکه و امامزادگان واجب‌التعظیم برای همه مدیران کل اوقاف استان‌ها ارسال شده است و مدیران کل، روسای ادارات، هیئت امنای بقاع متبرکه و مدیران مراکز افق امامزادگان باید اهتمام ویژه‌ای بر اجرای مفاد این ابلاغیه داشته باشند.

وی تصریح کرد: فضاسازی محیطی و پیرامونی با هدف تعظیم شعائر و ایجاد شور و نشاط، برگزاری مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت مُبلغان اعزامی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه چهار عنوان برنامه مهم در این ابلاغیه است که باید به‌صورت ویژه به آنها توجه شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: دهه فجر امسال علاوه بر آذین‌بندی و تبلیغات محیطی امامزادگان، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه بقاع متبرکه برافراشته و به طور دائمی نصب می‌شود همچنین آواهای ماندگار و خاطره‌انگیز ایام پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه پخش خواهد شد.

عادل اظهار داشت: شعرخوانی شاعران انقلابی، اجرای گروه سرود و تواشیح، برگزاری مسابقه بصیرتی و فرهنگی، برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم، سخنرانی شخصیت‌های برجسته سیاسی همچنین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گرانقدری که در بقاع متبرکه آرمیده‌اند در دستور کار قرار دارد.

اعزام ۱۰۰ مُبلغ در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

وی درباره استفاده از ظرفیت مُبلغان اعزامی در این ایام گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، اداره کل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تعداد ۱۰۰ مُبلغ تخصصی به‌مدت پنج روز از تاریخ هجدهم تا بیست و سوم بهمن ماه برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب به مناطق مختلف کشور اعزام می‌کند.

۱۰۰ مُبلغ تخصصی به‌مدت پنج روز از تاریخ ۱۸تا ۲۳ بهمن برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب برپایی خیمه‌های انقلاب در بقاع متبرکه 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه پیشنهاد داده‌ایم که خیمه‌های معرفت امامزادگان در دهه فجر با عنوان خیمه‌های انقلاب برپا شود، گفت: با توجه به حضور مُبلغان در دهه فجر، خیمه‌های انقلاب با محوریت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از دوازدهم تا بیست‌ودوم بهمن ماه برپا ‌می‌شود.

عادل خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌هایی که همیشه مورد تاکید ما قرار گرفته، استفاده از ظرفیت فضای  مجازی و رسانه بوده است؛ بر این اساس فعال‌سازی کانال امامزادگان و استفاده بهینه از ظرفیت رسانه‌ و فضای مجازی، تولید محتوا با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشر در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت کانال شمیم افق و بازنشر محتوای آن همچنین بازنشر کتاب شبهات وارده به انقلاب و پاسخ آنها در فضای مجازی و کانال امامزادگان مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.