به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور؛ مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان انقلاب اسلامی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران درگلزار مطهر شهدا آرامستان بهشت رضا(ع) برگزار می شود.

برگزاری آیین ویژه میهمانی لاله ها در آرامستان بهشت رضا (ع)مشهد

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از  سازمان فردوس های شهرداری مشهد؛ حجت الاسلام مهدوی دامغانی با بیان این مطلب افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ما مرهون جانفشانی های شهدا است و دوام و بقا کشور در گرو حرکت در مسیر ولایت و عمل به منویات مقام معظم رهبری است و مادامی که در این راه گام برمی‌داریم توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی کارساز نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان فردوس ها در خصوص برنامه های آغاز دهه مبارک فجر گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مراسم معنوی عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و گلباران توسط بالگرد،روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه در ساعت ۱۴ و همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر با حضور اقشار مردم مؤمن و شهید پرور مشهد و مسئولین استانی و لشکری در گلزار مطهر  شهدای آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

مهدوی دامغانی افزود: این مراسم بطور همزمان در آرامستان خواجه ربیع، مزار شهدای گمنام جبل النور در کوهسنگی و بهشت ثامن در حرم مطهر رضوی برگزار می گردد.

گفتنی است در این مراسم  معنوی، اجرای مدیحه سرایی، اکران تصاویر شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی به یاد شهدا و مداحی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.