سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به دو دلیل از عملکرد این تیم در بازی با امارات راضی است، به سئوالی درباره بازی دادن به امید نورافکن در پست دفاع وسط پاسخ داد.

دلیل بازی ندادن به سیاوش یزدانی مقابل امارات/از مهاجمان راضی هستم

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای انتخابی جام جهانی قطر از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی امارات رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. مهدی طارمی(۴۴) برای ایران گل زد.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات گفت: به دو دلیل راضی هستم. اول اینکه در نیمه نخست خوب بازی کردیم. در نیمه دوم محرمی کارت قرمز گرفت و تیم تحت فشار قرار گرفت. بابت این هم راضی هستم که وقتی در فشار بودیم، توانستیم خطرهای بیشتری نسبت به حریف ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره دلیل بازی ندادن به سیاوش یزدانی و دیگر مدافعان وسط و میدان دادن به امید نورافکن مقابل امارات در دیداری که اهمیت کمتری داشت سئوال پرسید. وی در پاسخ تاکید کرد: شما گفتید نورافکن امروز خوب بازی کرد. این یعنی تصمیم خوبی گرفتم. نیاز بود راه حال جدیدی در قسمت مدافعان تیم پیدا کنم و برای همین انتخاب من امید نورافکن بود. انتخاب درستی بود و او هم خوب بازی کرد.

اسکوچیچ تصریح کرد: البته شما اسم این بازی را دیدار دارای اهمیت کمتر گذاشتید ولی برای من بسیار پراهمیت بود. من راهکار جدیدی را امتحان کردم و امید نورافکن را در این پست گذاشتم. زمانی که تیم امارات دست به تعویض زد و مهاجمان قد بلند آورد، ما هم دست به واکنش زدیم و مدافعان دیگر را به زمین بردیم تا برتری روی توپهای بلند را حفظ کنیم.

وی درباره فرصت هایی که تیم ملی از دست می دهد، گفت: بازیکنان با کیفیتی در خط حمله داریم. خیلی طبیعی است که بازیکنی موقعیتی را از دست بدهد. جدا از تمام صحبت ها به بازیکنان تیم افتخار می کنم و از مهاجمان راضی هستم. این دغدغه ای نیست که الان به آن بپردازم. از بازیکنان خط حمله راضی هستم و مشکلی نیست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.