سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور تیم مذاکره کننده در این کمیسیون، گفت: مجموعه قراین و شواهد و واقعیت ها از جمله برگه هایی که جمهوری اسلامی ایران در دست دارد نشان می دهد شرایط برای یک توافق خوب و برد- برد آماده است به شرط اینکه غریبها هم حسن نیت و جدیت داشته باشند.

 گفتگوی مستقیمی با آمریکایی ها صورت نگرفته/شرایط برای توافق برد - برد آماده است

به گزارش قدس آنلاین، محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه کمیسیون امنیت ملی با حضور آقای باقری معاون سیاسی وزارت امورخارجه و رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای برگزار شد و در این جلسه معاون سیاسی وزارت امورخارجه گزارشی از روند مذاکرات به اعضای کمیسیون امنیت ارائه کرد.

وی افزود: آقای باقری بعد از پاسخ سوالات نمایندگان، روند مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات حسن نیت و جدیت دارد و همچنین تصریح کرد که هیچ گفتگوی مستقیمی با آمریکایی ها صورت نگرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بر اساس آنچه از مباحث مطروحه در این جلسه می توان جمع بندی کرد می توان گفت در شرایط موجود اساسا نتیجه داشتن و مابه ازای عینی مذاکره مستقیم با آمریکا روشن نیست. 

عباس زاده با بیان اینکه با وجود مثبت و روبه جلو بودن روند مذاکرات، هنوز مسائل مهمی باقی مانده است که باید بر سر آن مذاکره و توافق شود، بیان داشت: حق ماست که تمام تحریم ها لغو شود لیکن تا به امروز حریف لغو بخشی از آنها از آنها را پذیرفته است. 

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: مجموعه قراین و شواهد و واقعیت ها  از جمله برگه هایی که جمهوری اسلامی ایران در دست دارد نشان می دهد شرایط برای یک توافق خوب و برد- برد آماده است به شرط اینکه غریبها هم حسن نیت و جدیت داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.