استاندار مازندران گفت: ما، مردم محکم و امیدواری هستیم؛ به این دلیل که در طول این سال‌ها دشمنان سعی در ناامید کردن مردم داشتند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند ولی با رهبری حکیمانه این حکیم فرزانه انقلاب اسلامی در مسیر قله‌های پیشرفت است.

در حوزه اقتصاد قاسم سلیمانی‌ها نداشتیم/تدابیر دولت برای خروج از بن‌بست اقتصادی

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمود حسینی‌پور امروز در مراسم رسمی جشن دهه فجر انقلاب اسلامی در فرودگاه رامسر با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تبریک جشن بزرگ طلوع سالروز انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: خاطره بسیار تاثیرگذار ورود مبارک امام راحل در سال ۵۷ هرچه بر تاریخ افزوده می‌شود، این خاطره شیرین‌تر می‌شود.

وی گفت: خدا را شاکریم که در عصر خمینی به دنیا آمدیم و زیستیم و در این دنیای وانفسا و شرایط امروز جهان بعد از ۱۴۰۰ سال تاریخ اسلام امروز افتخار می‌کنیم که مسلمان، شیعه و از مردم ایران هستیم.

این مسؤول اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و تکنولوژی‌های روز جهان به‌عنوان یک کشور قدرتمند در جهان ظاهر شده است که آثار و برکات جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی‌پور تصریح کرد:  اگر امروز در منطقه ما که منطقه پراز تنش توسط استکبار جهانی در طول سال‌های اخیر بود، از نام جمهوری اسلامی ایادی استکبار جهانی وحشت دارند به برکت خون شهدا است که تقدیم انقلاب کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دهه اخیر شخصیت برجسته جهانی ژنرال بزرگ نظام جهان اسلام  بلکه در عرصه بین‌المللی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، افزود: سردار دل‌ها مهم‌ترین و تأثیرگذارترین و پرمعنویت‌ترین جمله‌ای که بنده از ایشان سراغ دارم که توانست موج عظیمی معنویت و اژه را گسترش داد فرمودند «ما ملت امام حسین هستیم.»

استاندار مازندران ادامه داد: مردم ایران، ملت غیور امام حسین(ع) هستند که در این ۴۳ سال بعد پیروزی از انقلاب اسلامی همچون یاران باوفای امام تمام گرفتاری‌ها و مشکلات را تحمل کرده و از مواضع انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نکردند.

این مسؤول یادآور شد: امروز در عرصه‌های مختلف به لطف الهی در صدر کشورهای منطقه قرار گرفتیم و فقط یک حوزه ماند و آن هم دلیلش این است در حوزه اقتصاد قاسم سلیمانی‌ها نداشتیم اگر داشتیم وضعیت ما اینگونه نبود.

حسینی‌پور با اعلام اینکه امروز به برکت مردم شریف ایران  سیدی از تبار روح‌الله در این دولت موفق شد رای اعتماد مردم را کسب کند، گفت: با همین نگاه و رویه سردار دل‌ها پا به مساله حل اقتصاد کشور گذاشت.

وی اظهار کرد: ما، مردم محکم و امیدواری هستیم؛ به این دلیل که در طول این سال‌ها دشمنان سعی کردند از ناامید کردن مردم مسیر انقلاب را منحرف کنند ولی به رهبری حکیمانه این حکیم فرزانه انقلاب اسلامی در مسیر قله‌های پیشرفت است.

استاندار مازندران بیان کرد: امیدواریم با تدابیر رئیس‌جمهور که برای نجات کشور از بن‌بست اقتصادی طراحی کرده و در مسیر اجرا هستند با تحمل مردم به سرانجام برسانند.


انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.