ساخت بزرگترین کلینیک ضایعه نخاعی شرق کشور با حضور چند تن از مسوولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روز پنجشنبه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مشهد آغاز شد.

آغاز ساخت بزرگترین کلینیک ضایعه نخاعی شرق کشور در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی  در آیین آغازین اجرای این پروژه اظهار کرد: این کلینیک ویژه بانوان و آقایان است که در هزار متر مربع با زیربنای ۶ هزار متر مربع و در ۹ طبقه ساخته می‌شود.

مسعود فیروزی افزود: ۶ طبقه این مرکز شامل سه طبقه ویژه بانوان و سه طبقه ویژه آقایان خواهد بود که هر طبقه با ۵۰۰ متر زیربنا گنجایش پذیرش ۲۰ نفر را دارد.

وی ادامه داد: کلینیک آسیب نخاعی، آب درمانی، الکتروتراپی، فضای اداری، آشپزخانه صنعتی، انبارهای متعدد و خشکشویی در سایر سه طبقه مرکز پیش بینی شده است.

فیروزی با اشاره به کاربرد شیوه های نوین توانبخشی در این کلینیک، اظهار کرد: ارتباط با بخش های خدماتی مشابه در این حوزه در عرصه بین المللی از جمله ویژگی های این کلینیک است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اعتبار برآوردی مورد نیاز برای اجرای این پروژه  را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که این میزان غیر از هزینه مورد نیاز برای تجهیز آن است.

رییس هیات مدیره موسسه خیریه "بوستان شکوه"، که متولی ساخت این پروژه است، نیز اظهار کرد: این موسسه در حال حاضر ۴۰۰ کودک بی سرپرست را در مراکز ۱۴ گانه خود زیر پوشش دارد.

سیدهادی اشرافی گفت: بیش از ۲ هزار خانواده نیز در منزل زیر پوشش خدمات این موسسه هستند و تا کنون بیش از ۱۵۰ کودک بی سرپرست زیر پوشش با اشتغال، تامین مسکن و ازدواج به خودکفایی رسیده اند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.