استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی اولویت تلاش همه مسوولان رفع گرفتاریهای روزمره مردم به خصوص در مورد معیشت و اقتصاد است.

اولویت مسوولان رفع گرفتاریهای اقتصادی مردم است

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری امروز  ضمن گرامیداشت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی افزود: هرچند دشمنان ملت ایران را دچار انواع گرفتاری‌ها کرده‌اند اما مردم متدین ایران معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی مانده اند و مسوولان فقط باید رفع گرفتاری های مردم را مدنظر داشته باشند و خود مردم مدافع انقلاب و نظام هستند.

وی ادامه داد:بهره برداری از هزار و ۲۰۹ طرح در قالب پروژه های آماده افتتاح دهه فجر در خراسان رضوی با اعتبار ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تاثیر فوق العاده ای در رونق اقتصادی استان خواهد گذاشت.

استاندار خراسان رضوی گفت:اولویت‌های بعدی نظام جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت مردم و پاسخ به مسایل فرهنگی و اعتقادی مردم است چرا که مسایل اعتقادی همیشه دغدغه مردم بوده است.

نظری دنیا را مقدمه آخرت دانست و گفت: سعادت دنیا و آخرت مردم به صورت توامان لازم است لذا با وجود مسایل دنیایی و معیشتی مردم ایران به دنبال اعتقادات و مسایل مذهبی خود نیز هستند و امیدواریم زمینه تحقق مسایل دینی و اعتقادی فراهم شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.